Urenhud pga graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Kristina V

Hej piger..

Jeg er min 2. graviditet og er halvvejs.. I min første graviditet og i denne har jeg bare haft VOLDSOM uren hud, og synes bare jeg har prøvet så meget nu.. Har brugt formuer..

Nogle som har et godt produkt de kan anbefale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Mira0911

Kristina V skriver:

Hej piger..

Jeg er min 2. graviditet og er halvvejs.. I min første graviditet og i denne har jeg bare haft VOLDSOM uren hud, og synes bare jeg har prøvet så meget nu.. Har brugt formuer..

Nogle som har et godt produkt de kan anbefale??

Jeg fik også rigtig meget uren hud da jeg blev gravid, nu efter knap 10 mdr, døjer jeg stadig med det...

Anmeld

25. november 2009

DK

Jeg havde "heldigvis" kun uren hud på ryggen under og lige efter min graviditet. Det har jeg aldrig aldrig haft før, men var da glad for at det ikke var i hele pæren

Jeg har faktisk hørt at det der proactive man kan købe på TV shop skulle være ret godt. Jeg har ikke selv prøvet det, da jeg aldrig har haft de store udbrud, men kender folk der har, hvor det har hjulpet.

Derudover så har Ole Henriksens produkter gjort mirakler for en bekendt!! Hun har fået sådan en lækker teint, og super fin hud!!

Anmeld

25. november 2009

Kristina V

Ole Henriksen har jeg faktisk ikk prøvet. Men det var da en mulighed.

Jeg har i fjæset og ned af ryggen.. Men synes altså det er værest med ansigtet for det ser man, og det er sådan jeg nærmest har helt rød ud uden om også, fordi det er så slemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.