The Cranberries er tilbage!! Og jeg lider!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. november 2009

DK

Ejjj, mit højt elskede Cranberries er tilbage på banen. Med en European Tour i foråret 2010!! De kommer ikke til Danmark, men til de gode naboer Berlin og Amsterdam.

Og OMG jeg vil gerne afsted. Jeg vil, jeg vil, jeg vil... Jeg fik først øjnene op for The cranberries efter at de var gået fra hinanden for 7 år siden, og har mange gange siden da været så bitter over aldrig at ville komme til at høre Dolores smukke stemme live.

Og nu har de så slået pjalterne sammen og kommer tilbage!!!!!

Men. Men, men, men... Kæresten og jeg har bestemt vi skal på ferie til februar. Vi ønsker os KUN penge i julegave af hele familien, så der er til ferie all inclusive til Egypten. Og så er der altså ikke helt råd til to gange 119 euro billetter og overnatning og transport.

UF, det svider så meget. Jeg vil sååååå gerne. Er ved at hyle inden i, og har lyst til at aflyse vores lille-familie ferie for at komme afsted. Og det er jo bare ikke det der er i alles bedste interesse vel???

ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØV!!!

Jeg har det sådan her inden i lige nu:

http://www.youtube.com/watch?v=MEaxoSMUgXI&feature=fvw

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

oo

jamen hun har da fungeret som solosangerinde de sidste par år og udgivet albums under sit eget navn, så du ville nok stadig have haft muligheden for at høre hende live, selvom de ikke var blevet gendannet

men hurra! der er et par voldsomt katolske aspekter i nogle af deres sange, som jeg ikke er enig i - faktisk føler meget stærkt imod, men sådan "overall" syntes jeg også de er fantastiske især det første album de udgav! (ak sangen "linger" er såååå dejlig...men dem er der mange af, de dejlige sange altså)

Anmeld

25. november 2009

DK

Jamen det hun har udgivet selv er bare ikke det samme (øv bøv) he he... The cranberries kan altså bare noget med melankoli med glæde, hvis man kan sige det sådan. -undtagen no need to argue. Altså den er jo bare så sort. Man ved PRÆCIS hvordan hun har det, ikke?? At hun bare ikke orker mere...

Altså jeg elsker den musik!! Linger er fantastisk. Og også den her:

http://www.youtube.com/watch?v=iQcGR6ygp3I

Anmeld

25. november 2009

Mira0911

Fantastisk musik!

Anmeld

25. november 2009

oo

ja, den nummer to der er også viiiiiildt god!

en af mine favoritter er denne her, netop som du siger, der er en hel masse følelser, og i denne her er der jo en hel lang fortælling om at være i et dårligt forhold, beslutte sig for at gå og så finde ud af at man har det rigtig godt alene

http://www.youtube.com/watch?v=A2QuwMhsfS8&feature=related

Anmeld

26. november 2009

DK

Ja det er også sådan et smukt nummer! Altså... Hvor vil jeg gerne afsted! Bare stå med kæresten i hånden, efter en lækker middag, en lille smule beruset, og så bare NYDE!!!

Anmeld

26. november 2009

Mathilde

Uh ja, jeg elsker også Cranberries... det er noget fantastisk smukt musik!!! Sikke et dilemma du står i.

Synes rigtig godt om denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=u9AE8QQfx_E&feature=fvst

Anmeld

27. november 2009

SilleElisa

Årh hvor jeg elsker Cranberries!!!

Anmeld

27. november 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
DK skriver:

Ejjj, mit højt elskede Cranberries er tilbage på banen. Med en European Tour i foråret 2010!! De kommer ikke til Danmark, men til de gode naboer Berlin og Amsterdam.

Og OMG jeg vil gerne afsted. Jeg vil, jeg vil, jeg vil... Jeg fik først øjnene op for The cranberries efter at de var gået fra hinanden for 7 år siden, og har mange gange siden da været så bitter over aldrig at ville komme til at høre Dolores smukke stemme live.

Og nu har de så slået pjalterne sammen og kommer tilbage!!!!!

Men. Men, men, men... Kæresten og jeg har bestemt vi skal på ferie til februar. Vi ønsker os KUN penge i julegave af hele familien, så der er til ferie all inclusive til Egypten. Og så er der altså ikke helt råd til to gange 119 euro billetter og overnatning og transport.

UF, det svider så meget. Jeg vil sååååå gerne. Er ved at hyle inden i, og har lyst til at aflyse vores lille-familie ferie for at komme afsted. Og det er jo bare ikke det der er i alles bedste interesse vel???

ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØV!!!

Jeg har det sådan her inden i lige nu:

http://www.youtube.com/watch?v=MEaxoSMUgXI&feature=fvw

Nu ved jeg hvad du mener med bare at NYDE. Benjamin lå på sit legetæppe og ligesom jeg startede klippet fra youtube blev der bare stille nede ved ham. Han gik helt i stå og lå bare og lyttede. Så der findes åbenbart også små cranberries fans på 4 måneder

Anmeld

27. november 2009

DK

Marianne.risom skriver:

Nu ved jeg hvad du mener med bare at NYDE. Benjamin lå på sit legetæppe og ligesom jeg startede klippet fra youtube blev der bare stille nede ved ham. Han gik helt i stå og lå bare og lyttede. Så der findes åbenbart også små cranberries fans på 4 måneder

Ejj hvor nuttet!

Det må du huske til en dag han er hys!! Men det er for mig også sådan næsten helt meditativt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.