Kender i det..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2009

feb.2010

Jeg får i perioder ture hvor jeg føler at jeg slet ikke kan slå til som mor, hvor jeg tænker at det ville være et kæmpe nederlag hvis jeg ikke kan finde ud af hvorfor han græder o.lign. Jeg ved godt at jeg bliver en god mor, men når den følelse kommer over mig kan jeg slet ikke se mig ud af det hele, og tænker at de sikkert bare tager ham fra mig..
Er det bare mig der er mærkelig eller er der andre der osse får disse følelser ind i mellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Dictes mor

Jeg tror, at det er meget normalt med sådan nogle spekulationer. Jeg tænker også over det nogengange, for jeg har aldrig været omkring babyer, og jeg ved intet om dem, jeg har aldrig prøvet at skfite ble eller noget lignende, og jeg ved ikke hvad et betyder, når de græder, hvor meget de skal spise, hvornår de skal sove og hvor meget. Det er helt normalt med de spekulationer, jeg har talt med flere om det, og det er helt normalt og sundt at man tænker sådan. Det kommer helt naturligt, det er klart, at man lige skal lære sit barn at kende, men det kommer man til ret hurtigt siger de, og så falder det bare helt naturligt, man lærer dem jo at kende, og så kan man sagtens finde ud af det.

Anmeld

26. november 2009

Kaufie

Kære kommende mødre! Eller, ja, I ER jo allerede mødre - for det er lige præcis sådan mødre tænker.... Jeg vil vove den påstand, at der ville være noget galt med jer hvis I IKKE følte jer usikre som førstegangsmødre. Det er en helt naturlig proces I går igennem - at bekymre sig er en mors lod - der bliver desværre ikke mindre at bekymre sig om - men man får hurtigt mere  tiltro til at man faktisk er den, der bedst ved hvad barnet har brug for.

Jeg er sikker på I begge bliver fremragende mødre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.