Tynen skriver:
Jeg købte vores i Bilka i sommers
Jeg kan evt. tjekke standen ud på den hvis du ikke kan opstøve den nogen steder..
Stella har aldrig vist interesse for den nemlig 
Åh ja tak, det må du gerne - hvis du evt. vil sælge den er jeg MEGET interesseret 
Jeg bliver bare nødt til at finde den bog igen - Stefanie fik den i fødselsdagsgave af børnehaven, da hun blev 3 år i august. Lige siden har den ligget fast ved siden af hendes seng og vi har læst den stort set HVER aften....lillebror har aldrig måttet låne den og den har ej heller nogensinde fået lov til at forlade huset. Den betød uendelig meget for hende.
I søndags var lillebror skidt og så var hun så sød, at han måtte låne den med ned til mormor og morfar og lege...men, da vi om aftenen skal læse bogen er den væk og hverken børnene eller min mand ved hvor den er...vi har ledt ALLE vegne og det samme har mine forældre...jeg forstår det ikke, men pist væk er den. Stefanie var selvfølgelig grædefærdig, for den bog havde hun altså fået af sin børnehave.....
Jeg spurgte i børnehaven, som fortalte de købte den i Bilka i sommers. Men ingen steder kan jeg finde den - ej heller i en boghandel eller andre steder på nettet. Så jeg er søger virkelig desperat efter den, begge børn taler om den bog - Hannah humlebi og gurli guldsmed osv., hver dag.....så jeg vil bare så gerne finde den.....og så får den aldrig lov til at forlade hjemmet igen 
Knus Lone
Anmeld