Kender I den her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. november 2009

lonemus

..børne-glimmer bog, der hedder : Sofus, den lille sommerfugllarve?

- og ved I hvor jeg kan købe den? Jeg leder DESPERAT efter den!!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Tynen

Jeg købte vores i Bilka i sommers

Jeg kan evt. tjekke standen ud på den hvis du ikke kan opstøve den nogen steder..
Stella har aldrig vist interesse for den nemlig

Anmeld

25. november 2009

lonemus

Tynen skriver:

Jeg købte vores i Bilka i sommers

Jeg kan evt. tjekke standen ud på den hvis du ikke kan opstøve den nogen steder..
Stella har aldrig vist interesse for den nemlig

Åh ja tak, det må du gerne - hvis du evt. vil sælge den er jeg MEGET interesseret

Jeg bliver bare nødt til at finde den bog igen - Stefanie fik den i fødselsdagsgave af børnehaven, da hun blev 3 år i august. Lige siden har den ligget fast ved siden af hendes seng og vi har læst den stort set HVER aften....lillebror har aldrig måttet låne den og den har ej heller nogensinde fået lov til at forlade huset. Den betød uendelig meget for hende.

I søndags var lillebror skidt og så var hun så sød, at han måtte låne den med ned til mormor og morfar og lege...men, da vi om aftenen skal læse bogen er den væk og hverken børnene eller min mand ved hvor den er...vi har ledt ALLE vegne og det samme har mine forældre...jeg forstår det ikke, men pist væk er den. Stefanie var selvfølgelig grædefærdig, for den bog havde hun altså fået af sin børnehave.....

Jeg spurgte i børnehaven, som fortalte de købte den i Bilka i sommers. Men ingen steder kan jeg finde den - ej heller i en boghandel eller andre steder på nettet. Så jeg er søger virkelig desperat efter den, begge børn taler om den bog - Hannah humlebi og gurli guldsmed osv., hver dag.....så jeg vil bare så gerne finde den.....og så får den aldrig lov til at forlade hjemmet igen

Knus Lone

Anmeld

25. november 2009

lonemus

Dobbelt indlæg .)

Anmeld

25. november 2009

Tynen

Uhh, jeg kan godt mærke presset

Jeg skal lige se om jeg kan støve den op imorgen.
Den er nemlig røget i en kasse i kælderen, netop fordi hun slet ikke gad den.
Vi har nærmest slidt en anden glimmerbog op fra Tiger (Som heller ikke kan skaffes længere) så købte den anden i håb om at kunne afvænne hende, men næh nej

Skriver til dig med det samme jeg får den fundet!

Anmeld

25. november 2009

lonemus

Tynen skriver:

Uhh, jeg kan godt mærke presset

Jeg skal lige se om jeg kan støve den op imorgen.
Den er nemlig røget i en kasse i kælderen, netop fordi hun slet ikke gad den.
Vi har nærmest slidt en anden glimmerbog op fra Tiger (Som heller ikke kan skaffes længere) så købte den anden i håb om at kunne afvænne hende, men næh nej

Skriver til dig med det samme jeg får den fundet!

Åh, hvor er du sød, TUSIND TAK, ser meget frem til at høre fra dig 

Jeg kender godt det med at slide bøger op - og sikke et pres vi forældre gennemgår for at glæde dem

Knus fra mig

Anmeld

26. november 2009

Tynen

Hey!

Vil bare lige sige at jeg ikke har glemt dig, men har ikke haft tid til at lede efter bogen endnu.
Det er ikke lige til når man har et barn syg hjemme

Melder tilbage når hun (muligvis) er kommet i DP imorgen og jeg har tid til at lede

Anmeld

26. november 2009

lonemus

Tynen skriver:

Hey!

Vil bare lige sige at jeg ikke har glemt dig, men har ikke haft tid til at lede efter bogen endnu.

Melder tilbage når hun (muligvis) er kommet i DP imorgen og jeg har tid til at lede

Hey!

Det er helt okay - jeg har selv 2 syge børn hjemme med halsbetændelse, men jeg regner dog osse med de skal afsted i morgen

Lone

Anmeld

29. november 2009

lonemus

Tynen skriver:

Hey!

Halløjsa

Jeg ville lige høre, om du muligvis har fundet bogen??

Knus fra mig .)

Anmeld

29. november 2009

Tynen

Det har jeg! - Vedhæfter lige et billede for at være helt 100% sikker på at det er den rigtige

Hvis du bare gider betale porto for den er det fint med mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.