1 besøg på svangreamb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Tvilling

Hej.

Så er mit første besøg på svangre amb overstået hos special lægen. Dette skyldes jeg er stofskifte syg. Hvor var det spændende!!. Fik lov at se spunken en ekstra gang  Så dejligt. Den har det godt og han sagde ja det er jo lige før jeg kan lave NF i dag, jeg sagde ups manden skal da være med, hvor han sagde det var egentlig også bedst når man var minimum 11+4. Så får lige en scanning mere i næste uge.  Jeg er noget spændt på at skal tale med egen læge i morgen, da overlægen forslog videre sygemelding pga smerter fra livmoder. Har nu været sygemeldt 14 dage pga operationen....

Lidt af en glædelig smøre og så lige 2 spørgsmål til jer..

Har I manden med til diverse læge besøg og alle jordmoder besøg?

Hvordan ligger jeg scannings billedere op?

Knuz Tvilling 11+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

missKat

Tvilling skriver:

Hej.

Så er mit første besøg på svangre amb overstået hos special lægen. Dette skyldes jeg er stofskifte syg. Hvor var det spændende!!. Fik lov at se spunken en ekstra gang  Så dejligt. Den har det godt og han sagde ja det er jo lige før jeg kan lave NF i dag, jeg sagde ups manden skal da være med, hvor han sagde det var egentlig også bedst når man var minimum 11+4. Så får lige en scanning mere i næste uge.  Jeg er noget spændt på at skal tale med egen læge i morgen, da overlægen forslog videre sygemelding pga smerter fra livmoder. Har nu været sygemeldt 14 dage pga operationen....

Lidt af en glædelig smøre og så lige 2 spørgsmål til jer..

Har I manden med til diverse læge besøg og alle jordmoder besøg?

Hvordan ligger jeg scannings billedere op?

Knuz Tvilling 11+3

Hej

tillykke med at alt er godt 

Jeg har haft min kæreste med til NF, MD og 1. JM besøg
Vi får 2 ekstra scanninger og der tror jeg min mor skal med til den ene, og svigermor med til den anden. de har aldrig set en scanning, så det synes vi kunne være sjovt at vise dem.
Jeg tror ikke at min kæreste skal med til næste JM besøg, da der ikke er så meget for ham.. Men får han spg eller bliver der komplikationer, så skal han da med. Han har fået lov til selv at vælge  

Mht til billeder, så har jeg aldrig uploadet nogen herinde, men du skal vel bare scanne dem ind på din computer og så lægge dem ind som normale billeder?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.