Prøv lige at se, hvad jeg har fundet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Ida.

Nu har jeg siddet hele dagen og sukket over det tøj her:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort&search=;u=46163;

Altså de kjoler, bukser og smækbukser der....suuuuk!! Hvem der bare havde lidt penge på kontoen...synes simpelthen det er for SKØNT det tøj, og kunne lige se mine tøser i det!!

Hm...må vente til der engang er penge at gøre med...dvs. engang i det næste århundrede

/Ida, der ellers er hårdt spændt for idag, med Annika hjemme på sin ugentlige fridag og Lina med feber...og lur mig om ikke Annika også er ved at blive syg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

anna-jonas

Jamen så har du jo fundet julekjolerne.............så er det bare om at få sat lidt cash ind på kontoen.

Håber ikke at i er ved at blive syge..............det er så hårdt med syge børn og bebser.

Knus Mette

Anmeld

26. november 2009

Ida.

Anna-jonas skriver:

Jamen så har du jo fundet julekjolerne.............så er det bare om at få sat lidt cash ind på kontoen.

Håber ikke at i er ved at blive syge..............det er så hårdt med syge børn og bebser.

Knus Mette

Jamen jeg er jo kommet til at købe juletøjet allerede  skal nok lige få taget billeder, så I kan se det ...men kan vist ikke forsvare at købe mere end et sæt juletøj til dem hver

Lina er feberfri her til aften og Annika er bare MØGforkølet...hun hoster og hoster og hoster - hun døjer ind imellem med noget astmatisk bronkitis ifm. forkølelser...så rask er hun ikke, men heller ikke syg nok til, at hun ikke kan komme i vuggestue

/Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.