Sygemeldt i 4 uger :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2009

sbs78

Ja det er hvad jeg er blevet i dag ;-(
Lægen synes at jeg skulle blive hjemme til jeg er i uge 12. da det er andre homoner der taget over, og så håber vi at kvalmen går over. Jeg har haft fået nogle stikpiller, men jeg kastet stadig op. Så dem er jeg stoppet med igen.
Min chef tog det ikke så godt, ja hun begyndte faktisk at græde, for hun har ikke forsikret mig og den anden i firmaet. Så hun får ikke refunderet noget fra kommunen.
Lidt træls med sådan en udmeldning, for nu er det ikke lige frem nemt at slappe af her hjemme.

Sidsel 8+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Lone Jakobsen

det er da ikke sjovt at du skal ha det så skidt.

men med hensyn til dit arbejde....ja så er det (groft sagt) din chef der er et fjols....for forsikringer må da være lovpligtige....og det kan på ingen måde være noget du skal gå og bekymre dig om. hun græder, det giver dig skyldfølelse....og det er der ingen grund til. du gør det jo ikke for sjov....og manglende forsikring vil aldrig være din skyld.

god bedring med dig....og nyd du bare din sygemelding....jeg var sygemeldt det meste af min graviditet....uden dårlig samvittighed.

Anmeld

25. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
sbs78 skriver:

Ja det er hvad jeg er blevet i dag ;-(
Lægen synes at jeg skulle blive hjemme til jeg er i uge 12. da det er andre homoner der taget over, og så håber vi at kvalmen går over. Jeg har haft fået nogle stikpiller, men jeg kastet stadig op. Så dem er jeg stoppet med igen.
Min chef tog det ikke så godt, ja hun begyndte faktisk at græde, for hun har ikke forsikret mig og den anden i firmaet. Så hun får ikke refunderet noget fra kommunen.
Lidt træls med sådan en udmeldning, for nu er det ikke lige frem nemt at slappe af her hjemme.

Sidsel 8+3

Det er jo hendes egen skyld, så glem den dårlige samvittighed

Jeanne 8+2

Anmeld

25. november 2009

A.

det er jo ikke dit problem at hun ahr ikke forsikret jer..men god bedring og tillykke vidste ikke at du er gravid

Anmeld

25. november 2009

Mama3

hejsa

øv hvor træls med din sygmelding, jeg vidste ikke du var gravid igen hvor dejligt stort tillykke her fra

kryds fingre for at det snart bliver vores tur igen

Anmeld

25. november 2009

sbs78

Jo jo jeg er ganske gravid igen hi hi. Er bare rigtig træt af denne lede kvalme og at bossen tog det sådan

Anmeld

25. november 2009

klmf

Tillykke med at du er gravid, det er en spændende og dejlig tid du går i møde - når kvalmen forhåbentlig går over

Og så undskyld mig, men hvor er din chef uprofessionel! At begynde at græde overfor dig.... Altså... Det er ikke DIT problem som medarbejder at hun ikke har forsikret sin røv.... Der må hun som chef spille gode miner til slet spil og så tude, når hun ikke er sammen med sine medarbejdere.

Ønskede hun dig i det mindste god bedring og tillykke med at du er gravid?

Anmeld

26. november 2009

sbs78

Tak alle sammen for jeres svar, de har varmet meget. Det er dejligt at få af vide, at det ikke er mig der er forkert på den. Men jeg er nu stadig meget påvirket at det hele og hende måde at tage det på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.