39+4... puha hvad skal man finde på???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2009

katjabt

har aldrig før følt mig så restløs.... hvad skal jeg dog lave.... jeg kan ikke holde ud at sidde og vente...

hvad gjorde/gør i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

MDM

Uha jeg kender det, selv ved at blive små skør. Specielt her om aftenen, så er min krop helt umulig,,, så raskløs.

Om dagen går jeg tur og er huslig, sover til middag, på veninde besøg,,,, men så om aftenen, er jeg dødtræt og alligevel ikke til at finde ro. Har desværre ikke så mange forslag.

M - der er i 38 plus 4

Anmeld

25. november 2009

LouiseNielsen

Sørg for a lav nogen af de ting du måske ikke sådan lige vil få gjort når den lille kommer... Veninde besøg om aftenen, forkæl dig selv med lange bade, hvor der er tid til at bruge en lækker bodyshampoo og en go creme bagefter....

Anmeld

25. november 2009

LinLin

Nåede heldigvis ikke så lagt sidst... (37+6) - og arbejdede indtil 14 dage før! Tænker også allerede nu på hvad jeg skal lave i de 8 uger jeg skal have barsel inden termin, selvom det først er sidst i april...

Anmeld

25. november 2009

Lone Jakobsen

hvad med at bruge aftenerne på lidt nemme forberedelser...skriv et par julekort, planlæg hvilke gaver i skal købe til hvem. find en dejlig bog om graviditet....sådan en uge for uge...læs den og nyd hvor langt i er kommet...at alle ugerne med venten næsten ligger bag jer, og at fødslen er lige om hjørnet

læg hånden på maven og nyd alle de dejlige baby spark derindefra, nyd at huden er udspændt bare fordi jeres skønne baby ligger indenunder

jeg ved det er svært at være tålmodig....for ud af 4 graviditeter er jeg gået over tid 4 gange.... men jeg ved også at den helt specielle tid som i står i lige nu.... jamen den slutter lige om lidt, og så står i med jeres vidunder i armene.

så nyd det, værdsæt det, og drøm om jeres dejlige babyer.

mange smil og kærlige ve pust....til jer begge

Lone

Anmeld

25. november 2009

TbCp

Jamen jeg var gået igang med at skrive takkekort fra vores bryllup... de skulle så bare sendes dagen efter... det nåede eg dog ikke da vandet gik næste morgen

Så lav et eller andet der bare SKAL være færdigt så kommer den lille garanteret ;-)

Anmeld

25. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg lavede puslespil i 3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.