Så er det hermed afgjort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2009

lulle1985

ja nu er jeg lige hjemvendt fra lægen efter den lille bebs ikke havde givet lyd fra sig i 1½ dag... men men men... H*n har det godt derinde og alt er som det skal være, men så var der lige snakken om min meget ømme ryg og bækkensmerter og de mange lange stående vagter på job, OG nu ja ser et ud til at det så muligvis er begyndende bækkenløsning...jeg skal sættes ned i tid på job til 4 timer pr. dag... ØV! så er det bare spændende om arbejdesgiveren sygemelder mig helt hvilket jeg ikke håber... hvad skal jeg dog få tiden til og gå med!!???

undskyd den lange smører, trænkte bare til og komme ud med det!!!!

louise 18+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Dictes mor

Hejsa,
Du skal i hvert fald passe godt på dig sig, jeg er netop selv blevet sygemeldt med bækkenløsning, og det er ikke for sjov, at man skal passe på, det kan jeg da mærke.
Jeg håber, at du kan løse det med at gå ned i tid, og husk at lave nogle bækken øvelser.

Anmeld

25. november 2009

lulle1985

Majastina skriver:

Hejsa,
Du skal i hvert fald passe godt på dig sig, jeg er netop selv blevet sygemeldt med bækkenløsning, og det er ikke for sjov, at man skal passe på, det kan jeg da mærke.
Jeg håber, at du kan løse det med at gå ned i tid, og husk at lave nogle bækken øvelser.

hejsa...

ja jeg håbede bare på jeg kunne blive sat ned i tid, men min arbejdsgiver kunne ikke få det til og fungere så nu er jeg sygemeldt resten af graviditeten;( blev bare så fustret og trængte bare til og komme ud med det, for syntes jo selv det bare er så tidlig og gå fra, men bebsen er vigtigere end arbejde...

Anmeld

26. november 2009

Dictes mor

Det er nemlig vigtigere end arbejde, men jeg kan udemærket forstå at du er frustreret, det er lang tid. Man er nødt til at finde på små projekter at arbejde med. Egentlig er jeg selv meget godt tilfreds, for der var vildt mange sure miner på mit job over at jeg er gravid, og det var egentlig ret ubehageligt, plus jeg arbejdede tre gange så meget, som jeg egentlig skulle, og de synes ikke, at jeg arbejdede nok alligevel. De mente at jeg skulle være oncall 24/7 uden at få noget løn for det. Så jeg har været meget stresset, så det er rart, at få ro i sindet.
Du må se om ikke, du kan finde på et eller andet at lave, for det bliver bare for kedeligt ellers!

Anmeld

26. november 2009

lulle1985

Majastina skriver:

Det er nemlig vigtigere end arbejde, men jeg kan udemærket forstå at du er frustreret, det er lang tid. Man er nødt til at finde på små projekter at arbejde med. Egentlig er jeg selv meget godt tilfreds, for der var vildt mange sure miner på mit job over at jeg er gravid, og det var egentlig ret ubehageligt, plus jeg arbejdede tre gange så meget, som jeg egentlig skulle, og de synes ikke, at jeg arbejdede nok alligevel. De mente at jeg skulle være oncall 24/7 uden at få noget løn for det. Så jeg har været meget stresset, så det er rart, at få ro i sindet.
Du må se om ikke, du kan finde på et eller andet at lave, for det bliver bare for kedeligt ellers!

ej det var da virkelig ikke særlig rart, det var da ikke fair over for dig og kan godt forstå du er meget lettet. Det må helt klart være rart ikke og skulle spikolere over dem længere men at du nu kun skal passe på dig selv og bebsen... min læge har så lige ombestemt sig og mener jeg skal prøve og være sygemeldt i 14 dage for at se om det kunne gå over, så nu må vi se hvordan det kommer til og gå, hvis jeg så stadig har smerter når jeg kommer tilbage vil hun sygemelde mig helt.... bare lægen dog kunne blive enig med sig selv inden hun gav den anden udmelding  men i hvert tilfald held og lykke med det hele og den lille bebs...

louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.