mayapigen skriver:
Hej
Jeg er næsten i uge 12. Jeg døjer med kræftige humørsvingninger. Jeg er mest rigtig sur, men bliver også let ked af det. Jeg bliver simpelthen så nemt hissig, og det går desværre ud over min mand 
Jeg vil høre om der er nogle der har det på samme måde, eller nogen som ved hvorfor nogle regere så voldsomt...
Det går ihvertfald os på, at jeg er så sur. Det er som om jeg ikke kan styrre det. Har aldrig prøvet det uden for min graviditet!
Uha sådan havde jeg det også... synes faktisk det var det værste da jeg var gravid.
En dag var jeg ved at lave mad og min mand kommer hjem, han kigger til maden og rører i en gryde... og så flipper jeg bare ud!!! HVAD FANDEN HAN BILDTE SIG IND AT BLANDE SIG I MIN MADLAVNING osv osv.... hold da op hvor var det synd for ham stakkels stakkels mand 
Nå men heldigvis tog han det ikke så tungt når jeg flippede ud, selvom han dog ind imellem blev noget overrasket og ikke helt vidste hvad han nu havde gjort galt 
Kan ikke svare dig på hvorfor nogle reagere sådan, ville bare fortælle at jeg oplevede det samme under min graviditet
Anmeld