humørsvingninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Liljesilas

Hej

Jeg er næsten i uge 12. Jeg døjer med kræftige humørsvingninger. Jeg er mest rigtig sur, men bliver også let ked af det. Jeg bliver simpelthen så nemt hissig, og det går desværre ud over min mand

Jeg vil høre om der er nogle der har det på samme måde, eller nogen som ved hvorfor nogle regere så voldsomt...

Det går ihvertfald os på, at jeg er så sur. Det er som om jeg ikke kan styrre det. Har aldrig prøvet det uden for min graviditet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

frk andreasen

da jeg ventede min datter var jeg virkelig også hidsig, sur over ingenting skældte ud før jeg tænke osv.

den her gang. blir jeg også hurtig sur ikke så slem som første gang. men denne her gang tuder jeg mere, blir let rørt.

der er jo så mange hormoner der raser rundt i ens krop

knus tanja 23+3

Anmeld

25. november 2009

TbCp

mayapigen skriver:

Hej

Jeg er næsten i uge 12. Jeg døjer med kræftige humørsvingninger. Jeg er mest rigtig sur, men bliver også let ked af det. Jeg bliver simpelthen så nemt hissig, og det går desværre ud over min mand

Jeg vil høre om der er nogle der har det på samme måde, eller nogen som ved hvorfor nogle regere så voldsomt...

Det går ihvertfald os på, at jeg er så sur. Det er som om jeg ikke kan styrre det. Har aldrig prøvet det uden for min graviditet!

Uha sådan havde jeg det også... synes faktisk det var det værste da jeg var gravid.

En dag var jeg ved at lave mad og min mand kommer hjem, han kigger til maden og rører i en gryde... og så flipper jeg bare ud!!! HVAD FANDEN HAN BILDTE SIG IND AT BLANDE SIG I MIN MADLAVNING osv osv.... hold da op hvor var det synd for ham stakkels stakkels mand

Nå men heldigvis tog han det ikke så tungt når jeg flippede ud, selvom han dog ind imellem blev noget overrasket og ikke helt vidste hvad han nu havde gjort galt

Kan ikke svare dig på hvorfor nogle reagere sådan, ville bare fortælle at jeg oplevede det samme under min graviditet

Anmeld

25. november 2009

LouiseNielsen

Sådan havde jeg det også de første 3 mdr af min graviditet.... Her i 2 trimester er det blevet meget beder, og vi er pludselig mere forelsket end nogensinde før........ De første 3 mdr kunne jeg slet ikke have sex med min kæreste, og havde faktisk svært ved at sige jeg elskede ham...  Jeg var evig og altid sur, og ALT var hans skyld.... Men nu er det helt anderledes. Vi glæder os sammen til den lille mand kommer til verden, og jeg har en meget stor lyst til min mand, pluds som jeg skriver ovenfor, vi er forelsket som aldrig før....

Så der er gode udsigter for dig, det skal nok gå over....

Kram Louise 20+4

Anmeld

25. november 2009

Mira0911

Jeg havde humørsvingninger, under hele graviditeten... Det gik så galt at jeg smadret ting og smed kæresten og hunden ud et par gange...

Anmeld

25. november 2009

frk andreasen

ja hvad min kære mand ikke har været igennem med mig.

alt var hans skyld. smed ham hjem til sin mor et par gange. både 1 gang og her 2 gang, men han finder sig heldigvis i det, siger at han jo godt ved at det bare er mine hormoner. men sys nu nogen gange det er ret synd for ham, når han faktisk ingenting har gjort og kan godt forstå han tager afsted i et par timer, hvor efter han så ringer og hører om han godt må komme hjem nu så tuder jeg og siger du SKAL. også kommer han hjem og gir mig et forsigtig kys og jeg begynder at stortude, altså de hormoner

det er nok det jeg hader  mest ved at være gravid. det er de satans humørsvingninger....

Anmeld

25. november 2009

Liljesilas

Hvor er jeg bare glad for at høre alle jers svar! Puha jeg troede jeg var den eneste der havde det så slamt. Jeg har heller ikke rigtig lyst til sex, lige som en af jer skrev. Men jeg kan forstå at det går over på en tidspunkt. Jeg er nemlig blevet helt bange for at det er min nye personlighed at være så sur og irreteret. Det er jo svært at have et forhold på den her måde, så jeg håber snart det får sin ende... Hver gang min mand sætter sig til at spille poker så er jeg der med det samme... Det irretere mig åbenbart meget, og stakkels ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.