Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Jeg er hjemme idag da jeg har fået en ordentlig omgang halsbetændelse og det gør bare så ondt når jeg hoster. Når jeg nu er hjemme bestemte jeg mig for at se filmen Marley and Me som jeg har lånt af en veninde. Det var bare en skidt ide, for den bliver noget trist til sidst og her sider jeg og stortuder Om det er hormoner eller ej ved jeg ikke, men det var helt sikkert en rigtig dårlig ide at skulle se den film.
Jeg er hjemme idag da jeg har fået en ordentlig omgang halsbetændelse og det gør bare så ondt når jeg hoster. Når jeg nu er hjemme bestemte jeg mig for at se filmen Marley and Me som jeg har lånt af en veninde. Det var bare en skidt ide, for den bliver noget trist til sidst og her sider jeg og stortuder Om det er hormoner eller ej ved jeg ikke, men det var helt sikkert en rigtig dårlig ide at skulle se den film.
Ja den film er MEGA sørgelig- har også selv lige set den
Nåååh lille ven da.
Et stort til dig.
Det er også en ret sød film, ikke?? Den hund er da bare sjov.
Rigtig god bedring..................og pas nu på.............hvis du begynder at få åndenød og høj feber, må du love at du kommer til læge, ikke??
Knus Mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128