rigtig dårlig ide......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Karo

Jeg er hjemme idag da jeg har fået en ordentlig omgang halsbetændelse og det gør bare så ondt når jeg hoster.

Når jeg nu er hjemme bestemte jeg mig for at se filmen Marley and Me som jeg har lånt af en veninde. Det var bare en skidt ide, for den bliver noget trist til sidst og her sider jeg og stortuder

Om det er hormoner eller ej ved jeg ikke, men det var helt sikkert en rigtig dårlig ide at skulle se den film.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Fenris

Karo skriver:

Jeg er hjemme idag da jeg har fået en ordentlig omgang halsbetændelse og det gør bare så ondt når jeg hoster.

Når jeg nu er hjemme bestemte jeg mig for at se filmen Marley and Me som jeg har lånt af en veninde. Det var bare en skidt ide, for den bliver noget trist til sidst og her sider jeg og stortuder

Om det er hormoner eller ej ved jeg ikke, men det var helt sikkert en rigtig dårlig ide at skulle se den film.

Ja den film er MEGA sørgelig- har også selv lige set den

Anmeld

25. november 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Nåååh lille ven da.

Et stort til dig.

Anmeld

25. november 2009

anna-jonas

Det er også en ret sød film, ikke?? Den hund er da bare sjov.

Rigtig god bedring..................og pas nu på.............hvis du begynder at få åndenød og høj feber, må du love at du kommer til læge, ikke??

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.