Graviditets træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Happy

Hej Er der nogen de rkender et sted i Gentofte, Lyngby, Holte eller deromkring som underviser i graviditets træning/svømning? Jeg har forgæves prøvet at finde nogen og kan kun finde familieskolen.dk, der giver svømme undervsining i det område.

Jeg har bil men vil helst ikke skulle ind til KBH hver gang og bruge en halv time på at finde p-plads og derefter betale 50 kr. for at holde der.

Håber I har nogen gode tips:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Gaya

Happy skriver:

Hej Er der nogen de rkender et sted i Gentofte, Lyngby, Holte eller deromkring som underviser i graviditets træning/svømning? Jeg har forgæves prøvet at finde nogen og kan kun finde familieskolen.dk, der giver svømme undervsining i det område.

Jeg har bil men vil helst ikke skulle ind til KBH hver gang og bruge en halv time på at finde p-plads og derefter betale 50 kr. for at holde der.

Håber I har nogen gode tips:-)

har du prøvet SATS i Søborg.....de har vist noget baby-træning men som jeg har forstået det, er det vist også til gravide......skal selv have tjekket det ud......

Anmeld

25. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg mener fitnessDK har gravidietestræning i alle centre. Ellers kan du jo bare melde dig ind i en et center og få lagt et program. Det har jeg lige gjort i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.