Hej allesammen....-Det er her i gemmer jerhttp://www.baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Fenris

Ville bare lige sige hej- der sker jo NADA på navlstrengen mere så begyndte at savne jer alle...SÅ NU ER JEG OGSÅ HER

Knus og jule hilsner fra

Apples

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Vinker

Hej Anita

Jaaaaah hvor hyggeligt at du vil joine os herinde istedet. Det er så hyggeligt her i vores egen lille gruppe her på baby.dk så bliv du endelig hængende

Hvordan går det hjemme hos jer søde? Følger jo lidt med på facebook så ved hvad du skriver derinde hihi

Anmeld

25. november 2009

Fenris

Vinker skriver:

Hej Anita

Jaaaaah hvor hyggeligt at du vil joine os herinde istedet. Det er så hyggeligt her i vores egen lille gruppe her på baby.dk så bliv du endelig hængende

Hvordan går det hjemme hos jer søde? Følger jo lidt med på facebook så ved hvad du skriver derinde hihi

Hej smukke

Jamen tak for velkomsten- det går rigtig godt herhjemme, trods en masse sygdom med Milan Men nu har han jo fået lagt dræn her i onsdags og kan allerede se stor forbedring hos ham (han snakker mere og sover bedre om natten)

Nu har ørelægen dog fundet ud af at det ene dræn ikke er ok da der er løbet blod ind og stoppet drænet til så det skal muligvis lægges om... Så han hører stadigvæk dårligt på det ene. Vi har dog fået nogen øredråber som vi håber hjælper og det får vi besked på om 14 dage når vi skal til ørelægen igen. Udover dette er han småforkølet så har fået noget hostesaft til ham til natten, så nu håber vi bare på at han kan være rask til juleaften som skal holdes på Fyn i år....EEELLLLSSSSKKKEEERRRR Fyn så meget og glæder mig helt vildt..

Hvad med dig og jeres lille familie? Har du det godt og hvad med NE??? Har han haft øreproblemer???

Dejligt at høre fra dig igen)

Knus Anita

Anmeld

25. november 2009

JustAnotherName

Ville bare lige sige hej- der sker jo NADA på navlstrengen mere så begyndte at savne jer alle...SÅ NU ER JEG OGSÅ HER

Knus og jule hilsner fra

Apples

Det var skismer da også på tide, at du fandt din vej hertil   

Godt at se dig igen. Håber du bliver ligeså glad for at bruge baby.dk
Det tror jeg ihvertfald mange af os andre er blevet - Ja, jeg er ihvertfald!

Anmeld

25. november 2009

Karo

Ja, der er efterhånden meget stille på navlestrengen. Overvejer også selv helt at smutte derfra.

dejligt at du også kom med herover.

Anmeld

25. november 2009

Fenris

JustAnotherName skriver:

Det var skismer da også på tide, at du fandt din vej hertil   

Godt at se dig igen. Håber du bliver ligeså glad for at bruge baby.dk
Det tror jeg ihvertfald mange af os andre er blevet - Ja, jeg er ihvertfald!

Hvor er det dejligt med sådan en velkomst Tusinde tak- og ja det VAR på tide

-Anita

Anmeld

25. november 2009

Fenris

Karo skriver:

Ja, der er efterhånden meget stille på navlestrengen. Overvejer også selv helt at smutte derfra.

dejligt at du også kom med herover.

Dewt er bare blevet super kedeligt derinde.....Der kan jo gå flere dage før der er nye indlæg... Men jeg må jo indrømme jeg måske ikke lige selv er for god til at være på.....

Dejligt at se/ høre fra jer alle igen

-Anita

PS: nogen der ved hvorfor mit hovede er blevet er blevet skåret af på mit profil billede- så grim kan jeg sku da ikke være

Anmeld

25. november 2009

Karo

Apples skriver:

Dewt er bare blevet super kedeligt derinde.....Der kan jo gå flere dage før der er nye indlæg... Men jeg må jo indrømme jeg måske ikke lige selv er for god til at være på.....

Dejligt at se/ høre fra jer alle igen

-Anita

PS: nogen der ved hvorfor mit hovede er blevet er blevet skåret af på mit profil billede- så grim kan jeg sku da ikke være

Jeg er heller ikke den bedste til at skrive indlæg derinde, men det er heller ikke super motiverende når man næsten ingen respons får tilbage.

Ja gad vide hvad der er sket med dit profil billede mener bestemt ikke det har noget med udsende at gøre du kan skrive til Henrik, for han vil sikkert gerne hjælpe. Han plejer at være god til at give en hjælpende hånd.

Anmeld

25. november 2009

Fenris

Karo skriver:

Jeg er heller ikke den bedste til at skrive indlæg derinde, men det er heller ikke super motiverende når man næsten ingen respons får tilbage.

Ja gad vide hvad der er sket med dit profil billede mener bestemt ikke det har noget med udsende at gøre du kan skrive til Henrik, for han vil sikkert gerne hjælpe. Han plejer at være god til at give en hjælpende hånd.

Tak for tipset- har fluks skrevet til Henrik

Anmeld

25. november 2009

anna-jonas

Stort velkommen her på siden..................

Trods stor skepsis fra min side, er jeg nu blevet super glad for Baby.........................og er næsten aldrig på NS mere. Håber at du får samme oplevelse.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.