Er begyndt at gylpe ekstrem meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.217 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Findusinde

Hej piger..

Min Laura på 10 uger har de sidste dage gylpet ekstrem meget.. Selv en halv til en hel time efter hun har spist gylper hun.. Jeg ammer hende 90 procent af tiden. Hun får en flaske til natten.. Er det noget jeg gør forkert?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Vingummien

Får hun nok luft når hun spiser, eller spiser hun bare løs? Måske lidt flere pauser under et måltid

Anmeld

25. november 2009

UngMor83

Siger som susanne85.

Jeg har 4 børn, og de er alle flaskebørn. Her havde jeg samme problem, men jeg fandt ud af hvis jeg gav dem min. 3 pauser pr. måltid hvor de kom op og bøvse, så var det ikk nær så slemt...

Anmeld

25. november 2009

Findusinde

suanne85 skriver:

Får hun nok luft når hun spiser, eller spiser hun bare løs? Måske lidt flere pauser under et måltid

Hun spiser ret koncenteret når hun spiser.. Hun spiser mange gange i løbet af en dag... Så hun spiser ikke så lang tid af gangen..

Hun virker en lille bitte smule forkølet, så jeg bruger saltvand og fjerner busser fra hendes næse hver dag..

Anmeld

25. november 2009

Findusinde

UngMor83 skriver:

Siger som susanne85.

Jeg har 4 børn, og de er alle flaskebørn. Her havde jeg samme problem, men jeg fandt ud af hvis jeg gav dem min. 3 pauser pr. måltid hvor de kom op og bøvse, så var det ikk nær så slemt...

Hun kommer også over skulderen midt i måltidet, for at hun kan få lov til at bøvse.. Og så spiser hun lidt bagefter.. Sådan har jeg altid gjort..

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

Findusinde skriver:

Hun spiser ret koncenteret når hun spiser.. Hun spiser mange gange i løbet af en dag... Så hun spiser ikke så lang tid af gangen..

Hun virker en lille bitte smule forkølet, så jeg bruger saltvand og fjerner busser fra hendes næse hver dag..

Måske hun bare gylper meget. Men kunne bare godt lyde som om hun får meget luft med ind når hun spiser eller forsluger sig.

Ved mig hjalp det så ikke at ligge over skulder, satte ham på mit ben så han var lænnet over min ene arm og klappede i ryggen med den hånd der var fri. Svært at forklare, men han sad nærmet op og så bare lænnet med bryst kassen op af min arm, eller os lagde jeg ham på maven over mine ben.

Anmeld

25. november 2009

Findusinde

suanne85 skriver:

Måske hun bare gylper meget. Men kunne bare godt lyde som om hun får meget luft med ind når hun spiser eller forsluger sig.

Ved mig hjalp det så ikke at ligge over skulder, satte ham på mit ben så han var lænnet over min ene arm og klappede i ryggen med den hånd der var fri. Svært at forklare, men han sad nærmet op og så bare lænnet med bryst kassen op af min arm, eller os lagde jeg ham på maven over mine ben.

Det undre mig bare at det er noget hun er begyndt meget med inden for de sidste 3 dage.. Før i tiden gylpede hun sjældent..

Men jeg har tænkt over, om det kan være fordi det er ved at være begrænset om hun kan blive mæt ved mig, så hun forsluger sig? Hun blir lagt til bryst mange gange i løbet af dagen, og hun virker mere eller mindre altid sulten...

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

Findusinde skriver:

Det undre mig bare at det er noget hun er begyndt meget med inden for de sidste 3 dage.. Før i tiden gylpede hun sjældent..

Men jeg har tænkt over, om det kan være fordi det er ved at være begrænset om hun kan blive mæt ved mig, så hun forsluger sig? Hun blir lagt til bryst mange gange i løbet af dagen, og hun virker mere eller mindre altid sulten...

Vil altid være nogle dag hvor der er mindre mælk end andre dage. jeg var så uheldig at jeg fik min mens selvom jeg ammede og i de dage jeg havde det var det et helved at mætte ham ordentlig for der kom ikke nok.

Anmeld

25. november 2009

UngMor83

suanne85 skriver:

Den teknik har jeg oz brugt indimellem.... Super effektivt

Men ja, måske er hun bare et gylpebarn... Det var min den første, helt ekstremt. Nogle gange var det snart hele flasken der kom op igen. Men det gjorde ikk noget sagde sundhedspl. for han tog på som han skulle... Men er du utryg ved det, så snak med sundhedspl. om det... Hellere spørge en gang for meget end for lidt

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

UngMor83 skriver:

Den teknik har jeg oz brugt indimellem.... Super effektivt

Men ja, måske er hun bare et gylpebarn... Det var min den første, helt ekstremt. Nogle gange var det snart hele flasken der kom op igen. Men det gjorde ikk noget sagde sundhedspl. for han tog på som han skulle... Men er du utryg ved det, så snak med sundhedspl. om det... Hellere spørge en gang for meget end for lidt

Ja er først hvis de taber sig at man skal bllive nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.