altså youtube...help pleace

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Loggidut

jeg ved, med sikkerhed, at jeg den anden dag sad på youtube og kiggede lex og klatten! og jeg ved med sikkerhed at jeg hørte sangen rørvig med Peter Frodin, og ham den anden(hvad hedder han nu)

men nu sad mig og knægten lige igen og genså noget af det...han kan huske lidt af det fra dengang han var lille, men kan jeg måske finde den sang? niks...

jeg er i tvivl om det var lex og klatten eller om det var da de kaldte sig det brune punktum...mener dog det var lex og klatten...men nu er den bare væk...æv

nogen der måske gider lede med...for jeg ved jo den er der! et eller andet sted!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Jan9e D

For at indsnævre søgningen lidt hvad hedder sangen???

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

jammen den hedder så vidt jeg kan huske rørvig

Anmeld

21. april 2008

Jan9e D

Hej loggidut

Har søgt på alle de steder jeg kan komme i tanke om og med div søge ord men jeg kan ikke finde den desværre.

Kh Jannie

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

well, tak for hjælpen, eller forsøget...jeg fatter det bare ikke

Anmeld

21. april 2008

Pia.

er ikke til meget hjælp desværre... men hold op det fik jeg meget sjov ud af at søge efter... nej hvor har jeg lige set mange hyllende sjove klip fra lex og klatten... ja bare Peter frodin - så er jeg helt færdig...
*GGG*:))

Håber du finder hvad du søger... kender slet ikke sangen med den titel ??? desværre....

KNUS(H)

Anmeld

22. april 2008

Loggidut

jo da Pia...hvis du kender lex og klatten...så kender du også sangen Rørvig

der hvor de skaffer sog af med to piger og springer ud som bøsse...den er feeeeed...jeg skal se om jeg kan finde et link til sangen, så du kan høre den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.