er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Anonym trådstarter

fødslen kommer tættere og tættere på (4uger til), og jo mere tænker jeg, puhh valgte jeg mon rigtig... Jeg går fra at glæde mig det ene øjeblik til at tænke jeg overhovedet ikke har lyst til at blive mor alligevel. Nu har jeg f.eks. været oppe ved min mor i en lige uge, hvor vi har snakket en masse om baby og hvad der kommer til at ske, og så glædet jeg mig såå meget, Nu er jeg kommet hjem igen, til en stor tom lejlighed (Er enlig) og føler mig heeelt vildt ulykkelig, ensom og fortabt.  

Ved ikke helt hvad jeg vil med det her, men synes bare alle virker så glade heeele tiden når de er gravide...

Er det normalt at man bliver i "tvivl" så tæt på fødslen? er lidt bange for at det kan udvikle sig, og jeg er helt alene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Du er helt normal

Anmeld

25. november 2009

MDM

Det er en kæmpe ting at blive mor, og ja helt normalt at tvivle,,,,

og nej ikke alle gravide er glade hele tiden. Dette er mit 2 barn, og synes jeg har tudet vildt meget. Husker ikke jeg var så trist og tudende ved min dreng. Men det er også 6 år siden, så har sikkert glemt en masse.

Har selv under 14 dage til termin og føler hormonerne farer rundt i kroppen og humøret svinger fra trist og bange til super overskud og glæde,,, og ja desværre helt normalt efter hvad jeg har læst mig til samt spurgt andre om.

Nyd de gode dage og tænk i morgen er det bedre med de dårlige dage. Knus og pøj pøj med kommende fødsel

Anmeld

25. november 2009

RumlesMor

Helt normal....det er en stor omvæltning, både i et parforhold og som single. Tror alle har øjeblikke hvor de tvivler eller bliver usikre på sig selv.

Men jeg tør godt love dig at det er det hele værd i sidste ende.... Min datter er nu 3 år, og det kan stadig være rigtig hårdt til tider - men så gør de en eller anden lille ting (min datter elsker at vise mig sin numse) og så har man bare energi og lyst til at overkomme alt. He he.

Anmeld

25. november 2009

Liljesilas

Jeg er kun i uge 12 og jeg har det lige som dig! Jeg er nevøs og er en smule bange... Hvor jeg andre dage er super glad! Jeg tror det er meget normalt. Det er jo et stort ansvar og et nyt liv man får... Du forælsker dig den dag du ser babyen. Det er noget du har skabt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.