Udlejnings bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Vingummien

Nogle der har erfaring med at leje sådan en? Har nemlig overvejet hvis vi får råd, at leje en i juledagene der op til juleaften så man bedre kan komme rundt til familie osv uden at være afhængig af at låne en bil i familien.

Men er de gode at køre i eller får man bare noget ragelse dman knap nok tør køre lange ture i? Franks familie bor jo nede ved Esbjerg og vi i Randers og der skal vi ned en af dagene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Ni-ko-li-ne

det kommer an på hvor du lejer søde :0)

og så er der flere kategorier af biler :0) alt efter str

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

det kommer an på hvor du lejer søde :0)

og så er der flere kategorier af biler :0) alt efter str

Oki, du kan godt høre jeg ikke har så meget forstand på det hehe

Anmeld

25. november 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Oki, du kan godt høre jeg ikke har så meget forstand på det hehe

havde en gang en veninde hvis far udlejede biler for Avis..... og det gjorde hun også, så jeg ved en del

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

havde en gang en veninde hvis far udlejede biler for Avis..... og det gjorde hun også, så jeg ved en del

Oki, lyder bare dyrt. Snakkede med en, vidste ikke at man kun måtte køre et vis antal km om dagen troede bare at man skulle bare tanke og så var det det.

Anmeld

25. november 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Oki, lyder bare dyrt. Snakkede med en, vidste ikke at man kun måtte køre et vis antal km om dagen troede bare at man skulle bare tanke og så var det det.

nej nej.... der er både antal km osv... men man kan godt leje i een by og aflevere i en anden :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.