nogen der kender det hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja kender det med at selv om den lille sover her om natten så er man bare mega frisk og ik kan sove jeg er lys vågn selv om han sover og jeg brude sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Hm... er også vågen her.

Men det er nu mere fordi vores prins er syg på 8 uge, og har i samme periode været oppe 5-9 gange hver nat - hvor han ellers har sovet igennem siden han var spæd.

De arbejder på sagen og har til dd fundet ud af at hans blod ser rigtig fin ud ( blodprocent, blodplader, infektionstal mm) Men de har fundet en mystisk bakterie i hans urin, som de meget meget sjælden ser. Ikke engang sygeplejesken der fortalte det vidste hvad det er, så hun fik børnelægen til at ringe. Hun ville ikke ud med hvorfor - hvordan - hvor længe - hvad det er og hvad den gør på prinsen. Kun at jeg samme dag skulle forbi børne amb, efter et nyt sæt urin - fange sæt og sende en ny urin prøve fra prinsen. Hun ville være 110 % sikker på det var den bakterie før hun ville snakke videre og finde en behandling.

Så aner ikke om det er den der gør ham så evig træt og bleg, taber i vægt osv.

De fleste nætter kan klares med en sut og blive 'genputtet' men i nat står den også på feber og hoste - trods astma medicin.

Der er så opslidende og hvor bliver man bare ked langt ind i hjertet.

Anmeld

25. november 2009

Ox.

Kender det alt for godt, er også selv kommet ind i en ond cirkel med det hehe ..

og nu har jeg kun lige nået at sove et par timer og så vågner jeg med maveonde, ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.