Er i vildrede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Bondepigen

Vi ved slet ikke, hvad vi skal gøre.... Emma blev jo her for nogle uger siden ikke tilbudt vaccine mod H1N1 (svineinfluenza) selv om hun fik/får ventoline spray. Men nu får hun den tilbudt, da hun nu osse får flexotide astma spray... med mistanke om astma... Hun hoster temmelig meget, når hun skal sove, og lige når hun vågner om morgenen... men hun er osse syg/forkølet, så ved ikke om det er derfor. Men lægen sagde at det kunne være pga. astma at hun blev ved med at blive småsyg...

Men reelt er det jo ikke SIKKERT at hun har astma, men sandsynligvist har hun det...hendes far har det osse...i mild grad.

Er der nogen der har fået deres barn/børn vaccineret og er i trygge ved det, eller omvendt???

Måske har hun allerede haft influenza A....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Karo

Jeg har ikke fået Marcus vaccineret da han ikke fejler noget. Men hvis han var i risikogruppen ville jeg få ham vaccineret. Hvis hun selvfølgelig allerede har influensa A vil vaccinnen ikke hjælpe, så det er en god ide at få hende testet inden.

Ved godt jeg ikke er til stor hjælp, men ville lige svare alligevel.

Anmeld

25. november 2009

anna-jonas

Du kender jo min holdning til vaccine, så det vil jeg ikke uddybe.

Men ang. astma...................så synes jeg da i skal få hende henvist til børneambulatoriet, og få en testet ordentligt, om det er astma hun har. De praktiserende læger, er generelt ikke så velbevandrede ud i småbørn og astma, selvom det jo snart er en "børneplage". Hvis ikke flexotiden hjælper hende, kunne det være at i skulle ha' en forstøvermaskine, der bedre får medicinen dybt ned i barnets lunger. Prøv at kigge på hjemmesiden " Astma- allergi forbundet", under hjælpemidler.

Mange knus til Emma-musen.......og mor.

Anmeld

26. november 2009

Bondepigen

Karo skriver:

Jeg har ikke fået Marcus vaccineret da han ikke fejler noget. Men hvis han var i risikogruppen ville jeg få ham vaccineret. Hvis hun selvfølgelig allerede har influensa A vil vaccinnen ikke hjælpe, så det er en god ide at få hende testet inden.

Ved godt jeg ikke er til stor hjælp, men ville lige svare alligevel.

Ja, jeg ville osse gerne have testet hende inden, altså om hun har haft det... Men det gør de bare ikke siger de...

Men jeg har jo ikke lyst til at udsætte hende for en vaccine, hvis ikke det er nødvendigt, slet ikke når man ikke ved om der kan være langsigtede bivirkninger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.