Nu kan jeg simpelt hen ikke mere, må ud med det hele nu.. Men ved ikke helt hvordan jeg skal starte...
Jo, det ligger sig sådan at jeg føler at min mor ikke har forstået at jeg er en voksen kvinde, og at jeg har fået barn- og det piner mig så meget.
Når jeg er hjemme hos hende sammen med min søn og kæreste, gør hun lige hvad der passer sig, mht min søn, inten tager hun tøjet af ham, eller også for han alt muligt at spise, så som chokolade, kager, ja alt det søde stas, jeg har intet han får et lille stykke chokolade, men beder jeg hende op at stoppe, blir hun alligevel ved, også prøver hun i stedet at lave sjov ud af det, men synes jo ikke det er sjovt, for når jeg siger stop er det sku stop..
Da jeg var barn var jeg for tyk, og er det stadig den dag i dag, og det vil jeg ikke ønske min søn blir, jeg holder meget øje med hvad han får at spise i løbet af dagen, men det er sku svært når hun ikke kan forstå et nej

Her forleden spurgte hun om han måtte få en banan, og ja det må han da godt, men jeg sagde en halv banan, men alligevel fik han en hel, og det endte med at han ikke kunne spise sin aftensmad, selv min mor's veninde var rystet over at hun gav ham en hel når jeg havde sagt en halv.
Så i lørdags var vi alle sammen hjemme hos hende og spise, rigtig hyggeligt, lige indtil hun bliv negativ, vi sad og så noget i tv, og hun sagde noget med at alle kunne da synge den sang, og jeg siger i sjov jamen så syng den da, hvor hun så svare hvorfor hun sku det, jeg svar igen tilbage i sjov jamen du siger alle kan da synge den, hvor hun så bare svare mig tilbage med et enkel ord: LUK!!!
Jeg blir selvfølgelig sur, og siger hun skal snakke pænt til mig, men hun savre ikke. Siden har vi skændtes over sms'er, om at jeg blir hurtig sur, og at man intet kan sige til mig, for så blir jeg bare sur, men det passer bare ikke, det er hende der hurtigt blir sur.
Nu har jeg så også fået af vide at hun bagtaler min kærste, om at han er doven, ikke gider noget, hjælper ikke med noget, og aldrig laver noget når han er med hjemme hos hende. Godt så, det passer bare slet ikke... Der er sku mange gange han har været sød at støvsuge, vaske gulv, vasket op efter maden.
Det hele er bare noget L..., og ved ikke hvad jeg skal gøre, for synes virkelig hun er for meget, hun brokker sig over ALT hvad hun kan komme i tanke om, og magter bare ikke at blive ved med at høre på det...

Nogen der kan hjælpe, og måske komme med et råd..?
sorry det lange indlæg, men måtte bare ud med det!