Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: ja, vi må finde på noget godt... måske Zafir vil være chauffør?
ja, vi må finde på noget godt... måske Zafir vil være chauffør?
Detektiv chauffør!! HELT SIKKERT DER!! Hvad kører man i, på sådan et job?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Detektiv chauffør!! HELT SIKKERT DER!! Hvad kører man i, på sådan et job?
noget: "enkelt og smagløst som ikke virker prangende"
Hvem var det nu der sagde det? (jeg er jo kun sekretær, så jeg kan ikke huske den slags)
Caroline86 skriver: noget: "enkelt og smagløst som ikke virker prangende" Hvem var det nu der sagde det? (jeg er jo kun sekretær, så jeg kan ikke huske den slags)
Hmmm... En 70'er mercer??? i 70'er brun?
Zafir skriver: Hmmm... En 70'er mercer??? i 70'er brun?
YIR... og store mørke rayban solbriller... og naturligvis en fin hat
Så er du bare klar til at snige dig afsted
Caroline86 skriver: YIR... og store mørke rayban solbriller... og naturligvis en fin hat Så er du bare klar til at snige dig afsted
Cottencoat!!! I baige!!!
Zafir skriver: Cottencoat!!! I baige!!!
Nu skal du passe på du ikke bliver detektiv selv
Måske vi skulle lave nogle stillingsopslag.. vi får brug for mere personale
Caroline86 skriver: Nu skal du passe på du ikke bliver detektiv selv Måske vi skulle lave nogle stillingsopslag.. vi får brug for mere personale
Nejnej. Jeg skal jo bare være 'usynlig' i en brund 70'er mercer... Så kræver det jo den rette påklædning.
Du må klare det med stillingsopslagene Du er jo sektratær
Zafir skriver: Nejnej. Jeg skal jo bare være 'usynlig' i en brund 70'er mercer... Så kræver det jo den rette påklædning. Du må klare det med stillingsopslagene Du er jo sektratær
det kan der være noget om...
Men vi skal jo først lige høre fra bossen hvad firmanavnet bliver og hvilke jobs hun vil have besat
Caroline86 skriver: det kan der være noget om... Men vi skal jo først lige høre fra bossen hvad firmanavnet bliver og hvilke jobs hun vil have besat
God idé!!
Så vil jeg få mig en god nats søvn, inden vi skal opdage noget - Eller altså inden jeg skal køre detektiven rundt for at opdage noget
Zafir skriver: God idé!! Så vil jeg få mig en god nats søvn, inden vi skal opdage noget - Eller altså inden jeg skal køre detektiven rundt for at opdage noget
så må du sove fantastisk.. og drømme om din nye bil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128