Kvalme og ondt i maven dagen lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.038 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Mille84

Er der nogle der har nogle gode råd til at få kvalme til at forsvinde, og er det normalt at føle sult dagen lang selvom jeg spiser konstant? Det er sådan en rigtig ondt i maven slut.

Hilsen Mille 6 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Får du nok væske? Det føles som sult. Kong-fuis tager kvalmen Ellers ingefær (mener jeg) og tuc-kiks

Anmeld

24. november 2009

Mille84

jeg spiser filur og andre sodavands is, men hjæper kun på kvalmen mens jeg spiser dem drikker ikke så meget, får mere kvalme af det, er godt nok rigtig træls. Ingefær og kiks hjælper ikke rigtig på mig.

Anmeld

24. november 2009

Mira0911

Mille84 skriver:

jeg spiser filur og andre sodavands is, men hjæper kun på kvalmen mens jeg spiser dem drikker ikke så meget, får mere kvalme af det, er godt nok rigtig træls. Ingefær og kiks hjælper ikke rigtig på mig.

Akupunktur - er du blevet tilbudt det? Hør din læge eller jordmoder ad... Måske det kan hjælpe lidt på det...

Anmeld

24. november 2009

LilleMor10

Mille84 skriver:

Er der nogle der har nogle gode råd til at få kvalme til at forsvinde, og er det normalt at føle sult dagen lang selvom jeg spiser konstant? Det er sådan en rigtig ondt i maven slut.

Hilsen Mille 6 uge

Er det kun kvalme og ondt i maven, eller kaster du også meget op ??

Anmeld

25. november 2009

neddi1

Hej..

Jeg har haft/har det på samme måde som dig og det eneste der kan stille sulten er brød. i starten var det rugbrød, men nu er det for surt () så nu er det toast og boller osv.. Frugt giver mig bare mere sult så det er dumt.. Bananer er dog den eneste frugt der giver en smule fylde. Jeg har heller ikke rigtig kunnet drikke vand osv, men juice og saftevand har fungeret godt..

Anmeld

25. november 2009

Mille84

jeg kaster ikke så meget op, har kun gjort det et par gange. Ja rugbrød får jeg kvalme af bare ved lugten, brød kan jeg også godt spise, men har kvalme igen lige så snart det er spist øv øv. drikker også en del æblejuice. Må vel bae holde de næste par uger ud og håbe på det bliver bedre.

Har også overvejet akupunktur, nogle der har prøvet det?

Anmeld

25. november 2009

MTS

Jeg har det lige som dig. Bare tanken på rugbrød gir mig kvalme. Og jeg jeg får ondt i maven som om jeg er sulten selvom jeg spiser lidt hele tiden. Men lige idag så hjælper det at spise ris kager. Ellers plejer jeg spise meget frugt, da det er noget af de få ting jeg ikke får kvalme af.

Anmeld

25. november 2009

Mira0911

Mille84 skriver:

jeg kaster ikke så meget op, har kun gjort det et par gange. Ja rugbrød får jeg kvalme af bare ved lugten, brød kan jeg også godt spise, men har kvalme igen lige så snart det er spist øv øv. drikker også en del æblejuice. Må vel bae holde de næste par uger ud og håbe på det bliver bedre.

Har også overvejet akupunktur, nogle der har prøvet det?

Jeg har prøvet akupunktur... Og det virkede ikke på mig... Jeg kastede op i lange baner... Der var bare ikke noget som hjalp på mig...

Synes du skulle prøve akupunktur...

Anmeld

26. november 2009

smokin

Mille84 skriver:

Hilsen Mille 6 uge

Hej

Det er meget normalt, jeg var så syg af kvalme de første 10 uger at jeg troede det var influenza, men så begyndte det langsomt at forsvinde.

Jeg kan ikke spise så meget, så får jeg kvalme, så jeg står også med hovedet inde i køleskabet i utide, fordi jeg føler sult. Jeg spiser kiks, det "suger" rigtig godt i maven, mælk hvis jeg får halsbrand eller opstød, og salt hvis jeg har kvalme. Du kan også prøve med noget koldt til kvalmen, det hjælper fx mig ikke at spise varm mad om aftenen når jeg har haft kvalme hele dagen. Lugten af mad giver mig endnu mere kvalme, så pitabrød er fx et hit, eller rugbrødsmadder.

Jeg er i 13. uge nu, og har kun kvalme meget lidt. Kan gå flere dage uden kvalme. Tilgengæld er jeg blevet svimmel, især om morgenen. Men mon ikke jeg snart bliver friskere.

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.