lidt nimånederssnak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Milka

ja, så er pigerne blevet ni måneder! store bøtter 

det som optager pigerne mest lige for tiden, udover at lave pruttelyde med munden, er:

luca øver sig meget på at sætte sig ned fra stående stilling og er blevet helt god til det. hun er holdt op med at rejse sig i sengen ved sovetid, gudskelov! det er vist blevet gammelt 

lilja går op i meget små ting, hendes finmotorik er vildt god. hun kan samle en ært op med pincetgreb og putte den ind i munden uden problemer (luca samler ærter op ved at smaske hele hånden ned på dem og køre dem rundt i hovedet i forsøg på at ramme munden). bille prøver ikke engang at komme op i kravlestilling, hun har det tilsyneladende fint med at sidde og dimse med noget småt og rokke med til musikken 

synes at aftenmåltiderne er svære, har problemer med at finde tiden til at tilberede den og så svinger det vildt meget hvem der kan lide hvad og hvornår. og jeg spiser aldrig selv med, hvordan kan jeg det når jeg skal give to babyer mad samtidigt?

og så har jeg krise over barnevognen, den er så dum, luca prøver at rejse til op i den, bliver forhindret af selen og ender med at lægge sig ovenpå lilja som så begynder at græde. det sker igen og igen og igen. tid til en klapvogn – min søgning starter NU.

det blev lidt langt, så nu til pointen: tillykke til de skønneste –og skøreste – piger i hele verden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

oo

tillykke til bøtterne! vildt at det er ni måneder siden, jeg kan faktisk huske den dag meget tydeligt, fordi du ville sende mig en sms da de var kommet ud og så'n solen skinnede rigtig meget

øj jeg syntes det er vildt interessant at de udvikler sig fuldkommen uafhængigt af hinanden - altså at de er gode til vidt forskellige ting. men jeg troede ærlig talt at overskriften lagde op til en bøttevideo med snakkerier på

Anmeld

24. november 2009

Ni-ko-li-ne

tillykke til My&My :0)

hvor er det bare dejlige de to bøtteløtter:0)

Anmeld

24. november 2009

Milka

mange tak 

klapvognssøgningen er SLUT!, har fundet en brugt en til hele 300 kr som jeg skal hente på torsdag. den er godt brugt men kører efter sigende udemærket 

Anmeld

24. november 2009

Klumpe-dumpe

TILLYKKE TIL VERDENS DEJLIGSTE BØTTER  

Dejligt at putningen er i tip top.

Håber klapvognen løser problemet med Luca´s nedlægning af Lilja

Stor fødselsdags krammer til de skønneste pige-bøtter

Anmeld

24. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Tillykke til de smukke bøtter

Anmeld

24. november 2009

MORJESPERSEN

24. november 2009

anna-jonas

Sikke en dejlig beskrivelse af Bøtte-tøserne.............

Tillykke med dem...........

Anmeld

25. november 2009

Fenris

Milka skriver:

ja, så er pigerne blevet ni måneder! store bøtter 

det som optager pigerne mest lige for tiden, udover at lave pruttelyde med munden, er:

luca øver sig meget på at sætte sig ned fra stående stilling og er blevet helt god til det. hun er holdt op med at rejse sig i sengen ved sovetid, gudskelov! det er vist blevet gammelt 

lilja går op i meget små ting, hendes finmotorik er vildt god. hun kan samle en ært op med pincetgreb og putte den ind i munden uden problemer (luca samler ærter op ved at smaske hele hånden ned på dem og køre dem rundt i hovedet i forsøg på at ramme munden). bille prøver ikke engang at komme op i kravlestilling, hun har det tilsyneladende fint med at sidde og dimse med noget småt og rokke med til musikken 

synes at aftenmåltiderne er svære, har problemer med at finde tiden til at tilberede den og så svinger det vildt meget hvem der kan lide hvad og hvornår. og jeg spiser aldrig selv med, hvordan kan jeg det når jeg skal give to babyer mad samtidigt?

og så har jeg krise over barnevognen, den er så dum, luca prøver at rejse til op i den, bliver forhindret af selen og ender med at lægge sig ovenpå lilja som så begynder at græde. det sker igen og igen og igen. tid til en klapvogn – min søgning starter NU.

det blev lidt langt, så nu til pointen: tillykke til de skønneste –og skøreste – piger i hele verden 

Tillykke med dine smukke tvillinger

-Anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.