Jeg bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Malene84

Hey igen tøser,

Er nu tilbage igen - nogenlunde frisk efter 9 uger med opkast og kvalme

Nåååå... men som om det ikke er nok med kvalme osv. så bløder jeg - jeg har været til scanning på Hvidovre 2 gange nu, og tvillingerne har det helt fint. Lægerne kan ikke forstå hvor blodet kommer fra. De siger det hverken er normalt eller unormalt... MEEEEN.... nu vil jeg gerne vide hvor normalt/unormalt det egentlig er. Er der nogen af jer der bløder? Jeg er vildt bekymret hver gang - og igår begyndte jeg at bløde for 3. gang på en måned. Det varer ca. 4-5 dage af gangen og minder mest om menstruation.... MEN HVEM HELVED HAR MENS. 3 GANGE PÅ EN MÅNED...!!!

HJÆÆÆLP

(er nu i uge 15 )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Leneur

Jeg blødte også lidt de første 3 mdr. af min graviditet og selvom det er ganske normalt man gør det, blev jeg lige forskrækket hver gang. Heldigvis var både læge og jordmoder meget forstående, så jeg blev både scannet og fik hørt hjertelyden og det var dejligt at blive beroliget på den kant også.

Anmeld

24. november 2009

frk andreasen

Malene84 skriver:

Hey igen tøser,

Nåååå... men som om det ikke er nok med kvalme osv. så bløder jeg - jeg har været til scanning på Hvidovre 2 gange nu, og tvillingerne har det helt fint. Lægerne kan ikke forstå hvor blodet kommer fra. De siger det hverken er normalt eller unormalt... MEEEEN.... nu vil jeg gerne vide hvor normalt/unormalt det egentlig er. Er der nogen af jer der bløder? Jeg er vildt bekymret hver gang - og igår begyndte jeg at bløde for 3. gang på en måned. Det varer ca. 4-5 dage af gangen og minder mest om menstruation.... MEN HVEM HELVED HAR MENS. 3 GANGE PÅ EN MÅNED...!!!

HJÆÆÆLP

(er nu i uge 15 )

jeg har også lige blødt 3 bind igennem, kom til scanning og fik afvide at bettemanden havde det godt. men det var fordi jeg havde tørre slimhinder. det kom ikke fra livmoderen kunne de se.. så nu har jeg blødt brunt i over en uge og nu er det så endelig væk.. måske er det det der er ved dig også?

knus tanja 23+2

Anmeld

24. november 2009

LinLin

Jeg blødte et par gange under sidste graviditet - ikke "Menstruationsagtig"... Jeg blev scannet indvendigt og de fandt ud af jeg havde nogle polypper der var sarte overfor bevægelser/berøring... Og eftersom min søns far var udsendt var det ikke pga sex, jeg blødte, men bare ved at jeg bevægede mig fro meget eller for "voldsomt"...

Anmeld

25. november 2009

Maise

Malene84 skriver:

Hey igen tøser,

HJÆÆÆLP

(er nu i uge 15 )

jeg har i en lang periode  i graviditeten været ugens gæst på fødegangen og svangerambulatoriet på Slagelse sygehus. Jeg blødte også, nogengange meget og andre gange pletblødning. er alle gange blevet scannet og undersøgt. Først 4 gang jeg bliver scannet kan lægen se at det er sarte slimhinder oppe ved livmoderhalsen. Livmoderhalsen fejlede intet, men lægen sagde at man ofte kunne have svært ved at finde fokus for hvorfor så mange kvinder bløder under graviditeteten og at det ikke er unormalt. Når de finder fokus er det ofte sarte slimhinder. Jeg blev straks sygemeldt og har skulle tage den med ro hele graviditeten, altså minus arbejde, rengøring, bære ting osv. det tog mig længe at vænne mig til det. men mine blødninger er holdt op og jeg har ikke blødt i over en måned nu. Er nu i uge 34.

held og lykke

Anmeld

25. november 2009

lillemunk

Hej!
Kan fortælle at jeg startede pletblødning i mandag og er lige blevet scannet her til morgen og alt er vel, tvillinger havde det fint og var livlige på skærmen
Kunne ikke få nogle forklaring på hvorfor jeg blødte men det er ikke unormalt.
Vh. Karin

Anmeld

25. november 2009

frk andreasen

lillemunk skriver:

Hej!
Kan fortælle at jeg startede pletblødning i mandag og er lige blevet scannet her til morgen og alt er vel, tvillinger havde det fint og var livlige på skærmen
Kunne ikke få nogle forklaring på hvorfor jeg blødte men det er ikke unormalt.
Vh. Karin

dejligt at høre at bebserne har det godt

knus tanja 23+3

Anmeld

29. november 2009

Malene84

hmmmmm bløder nu frisk blod for 4. gang  nægter simpelthen at tro at det er normalt. Kan ikke forstå, hvorfor de ikke kan finde ud af det

Anmeld

14. december 2009

Blyb

Hej!

Jeg kan følge din bekymring! Jeg er lige gået i 7 uge og har siden fredag også blødt frisk blod. Ikke voldsomt meget, men alligevel skiftet trussebind et par gange om dagen.

Jeg fik fjernet min spral i fredags og håber det er lidt irritation efter det. Skal heldigvis til lægen i morgen tidlig, for at få svar på mine blodprøver.. Håber hun kan berolige mig lidt..

Lykke til dine to små spunke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.