I fantastiske kvinder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tak fordi I er her.

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skulle have gjort uden denne side. Jeg har et dejligt netværk i den virkelige verden, men herinde kan jeg få dækket nogle behov som jeg ikke kan andre steder!

I er fantastiske og jeg elsker at man både kan få svar på alvorlige spørgsmål og lave fis og ballade

Ja, det bliver et rodet indlæg, men jeg tror I ved hvor jeg vil hen.

I er nogle utroligt dejlige "støtte-pædagoger", som bare er lige ved hånden når tingene er hårde, og præcis samme sted til at grine, smile og nyde de dejlige stunder både herinde og ude i virkeligheden!

Jeg er glad for at I er her!

Mange knus fra Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Tak fordi I er her.

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skulle have gjort uden denne side. Jeg har et dejligt netværk i den virkelige verden, men herinde kan jeg få dækket nogle behov som jeg ikke kan andre steder!

I er fantastiske og jeg elsker at man både kan få svar på alvorlige spørgsmål og lave fis og ballade

I er nogle utroligt dejlige "støtte-pædagoger", som bare er lige ved hånden når tingene er hårde, og præcis samme sted til at grine, smile og nyde de dejlige stunder både herinde og ude i virkeligheden!

Mange knus fra Caroline

Det var da så lidt... Du ved hvor jeg er, hvis det er..

Anmeld

24. november 2009

oo

åh Caroline! jeg har det på præcis samme måde, jeg er SÅ glad for netværket herinde. Jeg ved slet ikke hvor jeg ville være idag hvis ikke barnløshedsforummet var så skide godt herinde - man kan få svar på ALT!

og når man sidder i sit dybeste hul og bare er ked af det som ind i helvede, når man kun lige at poste et indlæg, før der er en eller anden der har skrevet på det og sendt et kram, og så føler man sig ikke så alene mere

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

åh Caroline! jeg har det på præcis samme måde, jeg er SÅ glad for netværket herinde. Jeg ved slet ikke hvor jeg ville være idag hvis ikke barnløshedsforummet var så skide godt herinde - man kan få svar på ALT!

og når man sidder i sit dybeste hul og bare er ked af det som ind i helvede, når man kun lige at poste et indlæg, før der er en eller anden der har skrevet på det og sendt et kram, og så føler man sig ikke så alene mere

lige præcis... og det er ligemeget hvad tid på døgnet du kommer på, og hvor ligegyldig en ting der går dig på.. der er ALTID nogen som kommer med trøstende ord, klap på skulderen eller en kæk kommentar som bringer smilet frem

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

Tak fordi I er her.

Mange knus fra Caroline

Hørt!!! I den grad

Anmeld

24. november 2009

malou

Kan kun give dig ret...

knus

Anmeld

24. november 2009

Kruse90

har det på fuldstændig samme måde skatte,

Denne side er guld vejr. Og alle de dejlige kvinder

Du ved hvor jeg er smukke

Anmeld

24. november 2009

wamse

Har det fuldstændig på samme måde, i har simpelthen ingen anelse om, hvor meget jeres støtte har haft af betydning for mig. Jeg fik lige det sidste opbakning her inde fra, så jeg endelig kunne samle mig og komme videre i mit liv. I har så mange gode råd, og her er så mange kærlige og omsorgsfulde mennesker.

Så mange deltog med gode råd angående min søns konfirmation, hvilket gav mig så meget-

Så mange tak, til jer alle

Anmeld

24. november 2009

FrkT

Hvor er du dog bare sød, Caroline  Du er guld værd!

Og jeg har det på samme måde. Der er bare så mange skønne personer herinde, som jeg slet ikke kunne være foruden. Og der er folk der er kloge på alt muligt forskelligt, som altid lige kan give sit besyv med, og det er jo fantastisk!

Så jeg synes også I allesammen er nogle fantastiske kvinder. Som altid er der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.