Min køreste og jeg har kæmpet i 1 år ca på blive gravide, men intet er sket.. vi holder hovedet højt og kæmper selvfølgelig vidre... men det er noget som tar hårdt på forholdet at man ønsker sig noget så inderligt også sker der ingenting.. syns det er en svær tanke at ha, jeg ved vi er unge og har livet foran os, men et år er bare længe
Vi er lige vært igennem er meget svær tid, har en storesøster som blive gravid efter 2 års kamp, og en smut ved dronninglund for på hjælp.. hendes gravidtet gik så godt sund og rask var hun og den lille, men i uge 26+4 gå hendes fødsel i gang tidelig om morgen, lægerne prøver på stoppe det, men det er for sendt, hun føder så en smuk og velskabt dreng Malhte, på 980 gram og 37 cm lang.
Malthe havde nogle håre dage foran sig, og på hans 7 dage må hans krop gi op, vi mister malthe, englen kommer og sætter små engle vinger på ham og han bliver til en engel..
Malthe zakakriasen stagsted jensen altid i vores hjerte vil du være evit altid!
Det er i dag ca 2 måender siden malthe døde og først nu kan vi snakke om det.. min søster´/ malthe s mor, har det godt den dag i dag, men vi har fået meget hjælp..
er bange for det kommer til ske for os.. og tankerne angående det er der hele tiden
Jeanette <3
Anmeld