Er jeg gammeldags?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

memuffin

Zafir skriver:

Jeg kan rigtig godt lide at holde store fester, hvor dem der bor langt væk, men alligevel har plads i mit hjerte også kan komme med. Så behøver festen ikke være så fancy pancy Bare der er rum til det, så kan man holde en dejlig fest

ja det kan der være noget om... min familie er bare ikke så stor (selvvalgt) og min mands familie skal have visum for at besøge os så det blir ikke så mange vi kan skrabe sammen... men er enig med dig i at det ikke behøver at være fornemt bare de rigtige mennesker er med´

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
memuffin skriver:

ja det kan der være noget om... min familie er bare ikke så stor (selvvalgt) og min mands familie skal have visum for at besøge os så det blir ikke så mange vi kan skrabe sammen... men er enig med dig i at det ikke behøver at være fornemt bare de rigtige mennesker er med´

Ja okay Alene vores familier (hvis man tæller de vigtigste) så er det halvdelen... Mmm...

Så ryger man jo nemt derop af...

Anmeld

25. november 2009

memuffin

Zafir skriver:

Ja okay Alene vores familier (hvis man tæller de vigtigste) så er det halvdelen... Mmm...

Så ryger man jo nemt derop af...

dejligt

Anmeld

25. november 2009

UngMor83

Ansemusen skriver:

Jeg drømmer skam også om det store romantiske frieri  Og tilmed stort hvidt bryllup

Også mig...

Men nu kender jeg min kæreste så godt efterhånden, at jeg er temmelig sikker på at HVIS han frier en gang, så gør han oz det helt store ud af det. Og tager jeg fejl, så er det oz ligemeget, for jeg elsker ham jo alligevel. Men man har jo lov til at håbe og drømme ikk?? Og vi er begge enige om et KÆMPE kirkebryllup inkl. ALT. Så meget er jeg da SIKKER på, hehe.

Anmeld

25. november 2009

JustAnotherName

Nix - det er da et minimum som vi kvinder har krav på 
Romantik er ikke gammeldags !!

Jeg fik en skattejagt, som endte ud i at jeg fandt en langstilket rød rose og et kærlighedsbrev. Da jeg havde læst brevet op (grådkvalt af smiger og glæde), kom han hen og knælede for mig og spurgte om jeg ville gifte mig med ham.

Nu har vi været forlovet i snart 4 år.
Vi gifter os på rådhuset til foråret. Og så gentager vi succesen i kirken 3 år senere ....så vi lige kan få sparet sammen til at holde en ordentlig fest og hvad der dertil hører. Jeg vil nemlig gerne have kjolen, festen, talerne og alt det gøgl der følger med at blive gift. Det er jo VORES STORE DAG!! Og det kommer ikke helt til sin ret på et rådhus en tirsdag formiddag, synes jeg.
Men vi har valgt at gøre sådan, da vi nu har to små børn. Så det er et spørgsmål om sikkerhed og formelle papir.
Så tager vi festen med smil og glædestårer samme dato, 3 år senere

Anmeld

25. november 2009

Nadi

Min mand friede til mig foran smykke forretningen, hvor vi så bagefter gik ind og fandt forlovelses ringe

Men synes det kan gøres på mange forskellige måder som er lige så romantiske, hvis ikke mere romantiske end blomster og ned på knæ. Synes det er blevet lidt for"brugt", men hvis det er dét du vil så er det da bestemt det du skal have  Man skal ikke snydes for et godt frieri og et fantastisk bryllup!

-Nadia

Anmeld

25. november 2009

Mira0911

Man er på hver sin måde med det frieri, bryllup og alt det der nu høre til...

Anmeld

25. november 2009

Vidunderligeunger

Anette-Johansen skriver:

Ihh det var også rigtig sødt, og romantisk sådan i snevejr

Det har du også fuldstændig ret i meennn... ej han skal altså på knæ, sådan noget sker kun en gang i mit liv, og vil han ikke det så er det også okay, jeg elsker ham jo alligevel, og har da overhovet ikke tænkt mig at gå fra ham af den grund.. men så skal jeg altså ikke giftes

det synes jeg simpelthen bare er barnligt... hvad med om DU tog initiativ? det er noget pjat med mænd der skal fri ´, ned på knæ osv det er jo ham du skal leve med, ikke måden han frier på.. tænk at han bare vil giftes og så gør han som han vil.. det er da flot i sig selv.

bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.