Aftensmad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.329 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Mira0911

Hvad står jeres menu på i aften?

Her står den på væltet lokum med Ris og grønsager til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

oo

vi skal have ratatouille og pasta MMMMM! men tidligt, for gemalen skal holde flere forældremøder på gymnasiet i aften

Anmeld

24. november 2009

FrkC

Vi ska ha wok mad  En masse grøntsager og kylling væltet sammen med noget karry og så ris til.  Mums..

Anmeld

24. november 2009

TbCp

MoarJ skriver:

Hvad står jeres menu på i aften?

Her står den på væltet lokum med Ris og grønsager til...

Jeg har købt div. grønsager, kartofler og ørredfilet. Så må manden se hvad han kan få ud af det....

Jeg kan ikke særlig godt lide fisk men manden "plager" ofte om at få det så nu gav jeg mig
Så må jeg have en skålfuld havregryn ved siden af hvis det er helt skidt

Anmeld

24. november 2009

eirene

Vi skal have porretærte på pastabund. Det vil sige det er ikke rigtig en tærte, det er mere grov pasta med porrer og æg/ost over og så i ovnen. Synes det lyder lækkert, så nu må vi se...

Anmeld

24. november 2009

Ansemusen

Vi skal have hjemmelavet Chili con carne fra i går med ris, hjemmelavet guacamole og fedtfattig creme fraiche. Det smagte SÅ godt igår og er sikkert endnu bedre i dag hvor det har trukket! Glæææder mig

Anmeld

24. november 2009

memuffin

vi skal have hjemmelavede burgere  lækkert

Anmeld

24. november 2009

frk Jensen

mig, marcus og en super veninde skal have frikadeller med pasta og gulerods salat til. Rigtig nemt..

Anmeld

24. november 2009

otlitrom

Vi skal have rugbrød.. Ikke så sindsoprivende, men ved at vi skal have gæster hele weekenden, og det bliver dyrt.. Så for ikke at slå madbudgettet helt i stykker, så står den på brød... Ku' nu ellers godt finde på noget mere lækkert

Anmeld

24. november 2009

mariamiss6

jeg tror vi skal have hot wings, og sovs og kogte kartofler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.