3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.077 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. november 2009

LMM

Hej

har I fået 3D scanning?? hvor meget kan man se og hvornår det sjoveste at få lavet 3D scanning? kan man se om den bette har hår på hovedet ??

Overvejer at få lavet 3D til januar hvor jeg er i uge 32. er det for sent?

VH Lærke uge 25+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

CarinaSB

Jeg fik en 3D scanning .. det var en helt fantastisk oplevelse .. og 100% pengene værd ... Jeg fik lavet min i uge 26 .. og du kan se utroligt meget .. .. jeg kunne se han smilte og suttede på tommelfinger vi kunne ikk se håret ..

Anmeld

24. november 2009

Nemesis

Vi fik faktisk 2, med 3 ugers mellemrum, men det var fordi lægen synes vi kunne få bedre billeder af ansigtet lidt senere..og vi fik den ekstra scanning gratis.

Den sidste scanning fik vi i uge 27 og der kunne vi se hun lå og "snakkede" åbnede og lukkede øjnene, div. bevægelser..ja vi kunne sågar se hun tissede! Det syntes også lægen var ret sjovt, for det er ikke noget man ser hver dag :-)

Hun havde nogle fine æblekinder og vi fik både en skive med billeder, en skive med film (4D) og printede billeder.

Det var HELT bestemt alle pengene værd!

:-) Sisse

Anmeld

24. november 2009

Tina2

ALLE pengene værd!!!! Helt kanon oplevelse:-) Jeg fi ki uge 26- fik at vide det var bedst mellem uge 24-27, så om uge 32 er for sent ved jeg ikke. Men du kan nok ikke se så meget af babyen som du ville kunne hvis du fik den nu her.....

Held og lykke med det:-)

Anmeld

24. november 2009

dorthemus

LMM skriver:

Hej

har I fået 3D scanning?? hvor meget kan man se og hvornår det sjoveste at få lavet 3D scanning? kan man se om den bette har hår på hovedet ??

VH Lærke uge 25+6

Jeg vil selv rigtig gerne have lavet et 3D/4D når jeg er længere henne

Tror der er forskel, alt efter hvad det er du vil se....jo længere henne jo mindre er der at se, men til gengæld får du et fantastisk close-up af ansigtet

Prøv at tjekke fx Scanningsklinikken og læs om gode tidspunkter for 3D scanning.

Knus Dorthe

Anmeld

24. november 2009

Samus1983

LMM skriver:

Hej

VH Lærke uge 25+6

Hejsa..

Jeg snakkede med en scanningsklink i sidste uge og fik at vide de bedste uger at få lavet en 3D scanning er mellem ugerne 26+0 - 28+0, for jo mere fostervand der er, jo nemmere det at se bebsen.. Efter uge 29 uge er babyen ved at være for stort og man vil ikke helt få det samme ud af en 3D scanning....

/mira

Anmeld

24. november 2009

Ansemusen

Jeg skal til kønsscanning imorgen i 16+0 med både 2D og 3D hos Scanningsjordemoderen.dk De har bare været SÅ søde hver gang jeg har ringet og spurgt om noget, så dem SKULLE det bare være! De skriver på deres hjemmeside hvornår det er bedst med 3D hvis man vil se ansigttræk osv. og der er også små film af 3D scanninger de har lavet på fostre i forskellige aldre. Synes det er helt vildt, hvor meget man faktisk kan se allerede i 17. uge!!

Anmeld

24. november 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jeg skal til kønsscanning imorgen i 16+0 med både 2D og 3D hos Scanningsjordemoderen.dk De har bare været SÅ søde hver gang jeg har ringet og spugrt om noget, så dem SKULLE det bare være! De skriver på deres hjemmeside hvornår det er bedst med 3D hvis man vil se ansigttræk osv. og der er også små film af 3D scanninger de har lavet på fostre i forskellige aldre. Synes det er helt vildt, hvor meget man faktisk kan se allerede i 17. uge!!

Hvor blir det altså spændende med i morgen...glæder mig til at høre nærmere

Knus Dorthe

Anmeld

24. november 2009

Ansemusen

Hvor blir det altså spændende med i morgen...glæder mig til at høre nærmere

Knus Dorthe

Jeg skal nok give lyd efter  Men det er først kl. 18. Suk en lang ventetid dagen imorgen bliver! Er allerede ved at gå ud af mit gode skind af spænding! Hvis nu de ikke kan se kønnet, fordi baby ligger dumt eller at 3D scanningen ikke kan vise noget fordi jeg har bagoverbøjet livmoder og lidt ekstra fjedt på mavsen. Man får nemlig en video med hjem og en masse billeder for kun 700 kr. så håber bare SÅ meget at vi får en god og tydelig video med hjem som vi kan vise til familien  Men det vigtigste er at vi kan se kønnet!!

Anmeld

24. november 2009

Happy

Jeg var til kønsscanning og min lille bebs lå så dumt så måtte komme tre gange før det var tydeligt at se hun var en pige, blev ved med at putte navlestregen mellem benene.

Selv om jeg hoppede rundt som jordmoderen sagde, så nægtede den lille at fjerne den mellem benene.

Men de var super søde og var jo gratis de efterfølgende gange, så kan kun anbefale dem selvom det var en nedturs fornemmelse at gå hjem den 1. gang uden at vide kønnet, men det kunne scanningsklinikken jo ikke gøre for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.