Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
karina22 skriver: hi hi, jeg håber heller ikke lillemanden bliver større end ca 3200g
hi hi, jeg håber heller ikke lillemanden bliver større end ca 3200g
Min søn vejede 3310g ved fødslen, og synes det er så passende en størrelse at presse ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadi skriver: Min søn vejede 3310g ved fødslen, og synes det er så passende en størrelse at presse ud
de kloge siger jo også at der ikke er forskel på om de vejer 3200g eller 4000g, smerten sku være den samme. gad vide om det passer
Jeg var inde til en 3D/4D scanning i fredags (28+3), hvor hun blev målt til at veje 1121 g, så det var lige under gennemsnittet. Glæder mig til at se hvor tæt på jordemoderen kan skønne det imorgen
følger lige lidt med her ska til jordmoder imorgen så ska jeg nok skrive hva hun skønner vores lille bebser til a veje
kramm natascha 28+1
I uge 30+6 blev han vuderet til 1500 og vejed ved fødsel 3200 g og var 52 cm. Han kom ud ved pks, da han lå på tværs ved alle undersøgelser, scanninger mm. Vendes ville han ikke. Han er idag 85,5 cm og vejer 9,7 kg
karina22 skriver: var ved jordemoder i dag, det hele ser fint ud, fin hjertelyd og hun skønnede den lille mand til at veje 1400-1500g, det var en fin stor baby sagde hun.. også ligger han med hovedet nedaf, det er jeg jo glad for, da jeg håber at ku føde selv denne gang, fik kejsersnit med nichlas da han lå med numsen nedaf. er lidt nysgerrig, hva vejede jeres lille trold?? knus karina 29+
var ved jordemoder i dag, det hele ser fint ud, fin hjertelyd og hun skønnede den lille mand til at veje 1400-1500g, det var en fin stor baby sagde hun.. også ligger han med hovedet nedaf, det er jeg jo glad for, da jeg håber at ku føde selv denne gang, fik kejsersnit med nichlas da han lå med numsen nedaf.
er lidt nysgerrig, hva vejede jeres lille trold??
knus karina 29+
i uge 29+0 var jeg til vægtscanning og der vejede han 1320. han bliver ikke en stor basse, i dag er jeg 37+4 og har været til jordmor her blev han skønnet til 2800g.hun var ikke sikker og i morgen skal jeg til scaning igen. grundet fordi jeg har mærket meegeet mindre liv i en uge og så fordi hun ikke var sikker på hvad han vejede.. men vi må se i morgen.
Vores søn veje 1629 i uge 29+
og efter jdm den 2 nov og 33+0 henne vejede han 2300.
Han ligger overgemsnitte og heletiden gjort det siger de..
Nu må vi se når han kommer ud..
Mvh Henriette 36+1 og vi skal til jdm igen på torsdag.
så kan jeg skrive med var til jrdm. idag og hun har skønnet vores lille guldklump til a veje ca 1200gr. hehe men ska jo til 3D-scanning på mandag så må vi se hva den siger.
hej søde!! jeg var ved jordmor igår og min lille bebs blev skønnet til at veje ca 1300g, og maven var ca 30cm, så vi var begge lige som vi skulle være, den havde også lagt sig med hovedet nedad så det er jo skønt;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128