1 måned til Juleaften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Mira0911

Hvorfor er det kun denne begivenhed, man tager så nøje, og nærmest tæller måneder, dage, timer, minutter og sekunder? Hvorfor ikke Nytårsaften?

Er I ellers ved at være klar? Overstået julegave indkøbet?

Fået pyntet op til Julemåneden?

Jeg er slet ikke begyndt på at købe Julegaver endnu, det sker sikkert d. 23, som alle andre år... Jeg er altid sent ude med det... Typisk mig...

Julepyntning er jeg heller ikke klar til, skal først i "skuret" og lede efter det, satser på at det står på pyntning på Søndag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Hvorfor er det kun denne begivenhed, man tager så nøje, og nærmest tæller måneder, dage, timer, minutter og sekunder? Hvorfor ikke Nytårsaften?

Er I ellers ved at være klar? Overstået julegave indkøbet?

Fået pyntet op til Julemåneden?

Jeg er slet ikke begyndt på at købe Julegaver endnu, det sker sikkert d. 23, som alle andre år... Jeg er altid sent ude med det... Typisk mig...

Julepyntning er jeg heller ikke klar til, skal først i "skuret" og lede efter det, satser på at det står på pyntning på Søndag...

Jeg pynter op i weekenden, har købt et par gaver allerede.

vores pynt står også stadig i kælderen men kommer op her en af dagene så det er klart.

Vil sige nytårs aften betyder ikke det vilde for mig mere efter jeg har fået et barn, så er det bare en hygge aften med god mad og snolder og så kigge ud af vinduet  mig og fyrværkeri er heller ik venner

Anmeld

24. november 2009

oo

jeg har nu mange festdage året rundt som jeg glæder mig til,  og jeg havde faktisk slet ikke registreret at der er en måned til juleaften idag. grunden til jeg bruger kalenderlys og avdnetskrans osv er fordi julen er en hedensk lysfest og jeg syntes det er hyggeligt at tænde lys fast hver aften i en mørk tid - men jeg gør det nu hver aften fra oktober frem til april, hvor afternerne igen er lyse(re).

Jeg er klar med julegaverne til min mand, men til min niece har jeg ikke købt noget endnu. mest fordi jeg ikke har haft råd til det her i november. og så fordi jeg frygter at skulle ind i en legetøjsforretning her op til jul

pyntet op har der været siden Mortens Aften, som jeg har skrevet i tidligere juletråde, så pynter jeg op til vinter den 13. november fordi det for mig er vinterens første festdag. det pynt der er direkte julet kommer op i løbet af december og bliver taget ned igen i starten af januar, men resten får lov at blive, til næste højtid, som er forårsfesten herhjemme

Anmeld

24. november 2009

oo

forresten tæller man da netop timer og minutter Nytårsaften

jeg syntes nu altid der har været dårlig stemning den dag, jeg bryder mig slet ikke om at være til store fester osv fordi alle er så aggressive! jeg har ofte været hjemme, alene og drukket mig snaldret og ædt kransekage og gået i seng halv et, og nu hvor jeg er sammen med Søren, er vi altid hjemme med en god middag og nogle gange et par venner...men der er aldrig fyrværkeri og nytårstale osv

Anmeld

24. november 2009

LauraLW

Jeg mangler så kun 2 gaver.... ja, det lyder måske crazy, men elsker at købe gaver (det er hyggeligt), men IKKE i december måned.. der bliver det lidt for stress-agtigt, og der vil jeg hellere hygge mig, gå ture og kigge på Julelys. -  Så her har vi rimelig styr på det. - Dog bliver der først pyntet op omkring 1. dec.

Laura - som glæder sig i denne tid...

Anmeld

24. november 2009

Lone Jakobsen

jeg er så småt begyndt med gaverne....har købt til min mand og til et par af børnene. men listen er lang endnu. til gengæld mangler jeg kun en enkelt adventsgave...og så 3 til manden

julepynten arbejder jeg på....i år laver jeg perleplader med nisser... det er det store hit herhjemme. men de store kasser med julepynt kommer først ned når jeg kan lokke manden på loftet

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

I har heeeeeeeelt misforstået Det er den forkerte nedtælling

Der er 5 dage til min fødselsdag

Så kan man tælle ned til jul EFTER min fødselsdag

(PÅ mandag skal jeg pynte op og bage, så er det jul. Men IKKE jul mere før efter )

Anmeld

24. november 2009

Mira0911

Zafir skriver:

I har heeeeeeeelt misforstået Det er den forkerte nedtælling

Der er 5 dage til min fødselsdag

Så kan man tælle ned til jul EFTER min fødselsdag

(PÅ mandag skal jeg pynte op og bage, så er det jul. Men IKKE jul mere før efter )

Hehe.... så husker vi dig lige om 5 dage...

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Hehe.... så husker vi dig lige om 5 dage...

Jeg havde faktisk overvejet banner reklamer... Hmmmm..

Jeg blir kun 7 år på søndag Så på mandag er jeg 31 hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.