Winnie skriver:
Ej, står du virkelig og laver alt det arbejde uden at smage
Det tror jeg ikke at jeg kunne, altså bage en kage uden at smage den
, for jeg har aldrig prøvet at pynte kager så fint som I gør her inde, så om man mister lysten til kagen derefter ved jeg ikke

Jeg synes tydeligt at man kan se at det er lys på din kage 
Har du så holdt den partylite fremvisning? Jeg troede at det nok var idag og tænkte at så var det helt vildt at du var så tidligt oppe....
Var inde og lure på deres hjemmeside, fine ting og en flot værtinde gave 
Jeg blev så "snydt" for gaver, for det var egentlig min mor der inviterede til demonstrationen, hun inviterede bare alle folk hjem til mig og skrev sig selv på som vært

Men det er nu okay med mig, det var noget med nogen akutte ændringer...
Æhm jeg har ikke lige tjekket hjemmesiden, men værtindegaven er jo umiddelbart "kun" en meget lille bitte lysestage som nærmest ligner et forvokset frosted shotglas, med et lille lys i. Og så får du lov at handle for 20% af den samlede mængde alle de andre gæster har handlet for HVIS de handler for minimum 1800 kroner til sammen..... Såååå ja, der skal penge op ad lommen hvis man skal "have" noget som helst

Men jo, det er virkelig lækre lys, og alle deres stager er faktisk flotte, og unikke synes jeg... jeg er helt vildt med det der mosaik halløj, og så en anden dims, også i noget mosaik-lignende mørkt glas. MEN det er også nogle hamper priser de holder sig synes jeg...
Kagen kan jeg skam fint smage på mens jeg laver den (man bliver da aldrig for gammel til at slikke skålen

). Og jeg kan da også fint smage på alt det andet der.... faktisk smager jeg altid på det hele undervejs, op til flere gange endda... Men når først det hele er lagt sammen og jeg er færdig med at pynte det, så kan jeg simpelthen bare ikke spise det mere.
Og jeg har endda prøvet at lade helt være med at smage undervejs, fordi jeg tænkte jeg måske kom til at spise mig mæt, og det ser jo ikke skide godt ud at tage en kage med til en fest, og så ikke selv ville have et stykke

men alligevel kune jeg bare ikke spise kagen selv. Og jeg har
virkelig prøvet...