er der nogen der kender til denne potte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.862 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Mor24

Har tænkt på at købe en potte til min søn i julegave og har kigget lidt på den her.

Så ville bare gerne vide om der er nogen som har haft den til deres barn og har de været glade for den ???

Min Potte Ven - Fisher Price Baby Gear N8940

INFO OM POTTEN: En potte med realistiske toilet elementer.
Potten er udformet som et rigtigt toilet, med skylleknap, papir holder og toiletbræt.
Når barnet kommer med et "bidrag" til toilettet, bliver der spillet musik.
Potten har 2 niveauer.
- Som potte på gulvet.
- Toppen tages af og sættes på det almindelige toilet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

mariamiss6

hvad med et børnebræt til det eksisterende toilet?

jeg tror på det mindsker frygten for det der stooooore gab af et hul på den piedestal de voksne bruger....

kender ikke noget til den du spørger til....

Anmeld

24. november 2009

hannetheis

kender ikke rigtigt noget til den potte, udover at den kan spille.

har selv lige været ude og købe potte til min søn og ville personligt aldrig vælge den potte, da det for mig ikke skal være leg at sidde på potten men en lære proces for min søn. derfor har jeg købt en ganske almindelig potte som ikke kan noget og så nogle pixi bøger vi kan læse i når han skal lære at sidde på potten.

Anmeld

24. november 2009

ivfmarie

christ!! Sikke dog et ræderligt monstrom!

Jeg tror du har for mange penge, hvis du overvejer at invistere i den der! En ganske almindelig potte til 24,95 fungerer mindst ligeså godt. Eller evt et lille wc-bræt du kan sætte på jeres eget toilet - så føler junior sig også godt stolt, når han/hun sidder på det store wc, ligesom mor eller far!

Marie

Anmeld

24. november 2009

Vingummien

Syntes den er virkelig sjov... Som legetøj vil aldrig købe den til Emil, jeg kan godt nøjes med en alm potte til 15kr .

Tænk hvis det nu kun tager ham 1mdr og så vil han på wc og sidde, spild af penge så en alm billig potte og et børnebræt til wcet er det der bliver købt herhjemme.

Anmeld

24. november 2009

LISBETH:-)

Jeg synes det er en dårlig ide, at lærer sine børn at der kommer en fanfarer hver gang de har tisset eller lavet stort! Jeg vil helt klart anbefale en ganske alm. potte eller bræt til toilettet.

Og så køb noget rigtigt legetøj i julegave i stedet!!!

lisbeth

Anmeld

24. november 2009

Mor24

det kan da godt være det er bedre at købe en alm potte. 

syntes bare at det måske var fint med et "wc" han selv kunne komme på, da han jo skal løftes op på vores. Med hensyn til musiken så syntes jeg måske også at det er lidt for meget at der spilles musik hver gang der laves noget. men man behøver jo ikke komme batterier i  

Men tak for jeres svar...

Anmeld

24. november 2009

Valle81

Hvis jeg var barn, så tror jeg at jeg ville blive bange for den potte:0)

Sorry...........

Anmeld

24. november 2009

finkedinke

Jeg kender ikkeden potte du viser. Men personligt syntes jeg at potter er så ulækre at gøre rene

Her har jeg dog potter fordi jeg er dagplejer. Jeg har haft nogle dp-børn som var lidt bange for at sidde på toilettet og så er potten jo fin.

For evigheder siden var der en test af potter der viste at nogle potter er lavet så børnene kan få fingrene i klemme og der var steder der var svære at gøre rene osv Kig på potten IRL og hvis den ellers er god og dit temperement er til potter så syntes jeg da den ser sjov ud.  At der spilles musik når der leveres er vel ikke lige noget barnet tager skade af 
Det er et stort plus i min bog at man kan tge toppen af og sætte på det rigtige toilet.
Det vi selv har brugt til vores børn har været sådan nogle børnesæder til at sætte oven på.

Mine egne børn har altid lært at gå på toilet, udelukkende fordi jeg syntes pottter er ulækre.

Anmeld

24. november 2009

mariamiss6

Mor24 skriver:

det kan da godt være det er bedre at købe en alm potte. 

syntes bare at det måske var fint med et "wc" han selv kunne komme på, da han jo skal løftes op på vores. Med hensyn til musiken så syntes jeg måske også at det er lidt for meget at der spilles musik hver gang der laves noget. men man behøver jo ikke komme batterier i  

Men tak for jeres svar...

jeg har købt en taburet i føtex. sådan et lille plastik trin, den er fint il bastian, og han kan flytte den over til håndvasken så han kan nå op og vaske hænder også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.