er det ikk lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Anonym trådstarter

hej kan godt være nogen kan gætte mig men pyt! jeg er ano men jeg har et barn og faren vil ikk kendes ved det men han har så fået en ny kæreste og så fanden om ikk jeg ser idag at hun er gravid nu!!!! undskyld men syns jeg virkeligt er langt ude der bliver kun 10 månder imellen dem! de har vært sammen i 5 månder

er det bare mig eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

qp

Anonym skriver:

hej kan godt være nogen kan gætte mig men pyt! jeg er ano men jeg har et barn og faren vil ikk kendes ved det men han har så fået en ny kæreste og så fanden om ikk jeg ser idag at hun er gravid nu!!!! undskyld men syns jeg virkeligt er langt ude der bliver kun 10 månder imellen dem! de har vært sammen i 5 månder

er det bare mig eller?

Hvordan så du det at hun var gravid? Talte du med dem osv?

Hvad er det ved det du mener er langt ude?

Anmeld

23. november 2009

Anonym trådstarter

qp skriver:

Hvordan så du det at hun var gravid? Talte du med dem osv?

Hvad er det ved det du mener er langt ude?

hun sidder på en sidde som jeg også gør...
syns bare det til og brække sig over

Anmeld

23. november 2009

qp

Anonym skriver:

hun sidder på en sidde som jeg også gør...
syns bare det til og brække sig over

Tror du ikke mere det handler om, at han ikke er en far din jeres fælles barn og nu skal være det til et nyt barn?

Anmeld

24. november 2009

malou

Det er altid hårdt når faren til ens barn vælger barnet fra... - i de fleste tilfælde ihvertfald. Jeg har ikke selv prøvet det men kan sagtens forestille mig situationen hvor forladt og skrottet man må føle sig. Men når det så er sagt... så kan det jo være at han i hans nye forhold gerne vil have barnet og den er jo så svær at sluge for dig...- men at de skal have et barn efter bare 5 mds forhold ser jeg intet galt i. Jeg kender faktisk en fyr der har 2 børn med 2 kvinder som han aldrig har set og "bare" betaler bidrag til... men nu er han så blevet far igen og denne her 3 gang er han en "rigtig" far. Det er jo ikke til at sige hvad der gør han ikke vil være far til jeres fælles barn... kender jo ikke din historie... men det er trods alt hans valg og ja for fanden den kan være svær at sluge..

knus malou

Anmeld

24. november 2009

Junibæbs2013

qp skriver:

Tror du ikke mere det handler om, at han ikke er en far din jeres fælles barn og nu skal være det til et nyt barn?

Jeg kan sagtens forstå, at du synes, at det meget bittert, at han først vælger at lave et barn, som han ikke vil stå ved, og så kort tid efter vælger at lave endnu et barn, som modsat det andet barn vil have en far i sin opvækst (måske).

Jeg ville selv blive rasende... for mig ville det da helt sikkert handle om at "han ikke er en far vores fælles barn og nu skal være det til et nyt barn". Det er vel hele essensen af trådstarters indlæg...

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at have flere børn, som man ikke ser men bare betaler til, men det betyder jo ikke, at det ikke er hårdt for de efterladte børn og mødre, som ikke indgår i den familie, som manden starter.

Anmeld

24. november 2009

Vingummien

Jeg tror også at det handler som de følelser du har omkring at han har valgt jeres barn fra og gerne vil det her barn, men på den anden side ved du jo så heller ikke hvad han gør når det barn kommer til verden.

Jeg vil sige at det er da en stor udvikling for ham hvis han kan tage ansvar for det barn. Og måske kan gøre at han får øjene op for det hele og måske vil se jeres fælles barn, man ved det aldrig og hvad han har følt og tænkt da du blev gravid kan man jo også kun gætte på.

Men at være sammen i kun 5 og være gravid, det ser jeg ikke noget i, vi havde kun været sammen i 3 da jeg blev gravid.

Anmeld

24. november 2009

Honningblomst

Stakkels den anden kvinde og ikke mindst det kommende barn hvis han på den måde kan og vil vælge sine børn fra....glæd dig over dit barn ikke oplever et savn af faderen på en måde som hvis det kendte sin far. Min x valgte sin søn fra da han var 4 år. han ringede til mig for at høre om min daværende kæreste dog ikke kunne adoptere ham da han ikke følte han fik noget for sine penge!!!!nej, for du har valgt dit barn fra.. Nå, men i samme samtale fortalte han så at han ville adoptere sin kærestes børn....han er og var en mærkelig mand og hvor er jeg glad for at min søn ikke skal være en del af den mands liv.

Ud til højre med det...kan godt forstå det er mærkeligt, men hvor er det synd for børnene...men måske de en dag får glæde af hinanden, de to søskende.

Knus Eva.

Anmeld

24. november 2009

N&J

Jeg var blevet så tosset, men nok mere fordi jeg ved Tue ikke er klar til at blive far, så hvis han pludselig kommer og fortæller at han skal være far, så tror jeg først jeg bliver tosset..

men når den dag kommer, (og det gør den vel)så bliver jeg da helt vildt ked af det, det ved jeg fordi så vil det endnu mere føles som om han vælger sit barn fra, og det gør fandme ondt.. 

Anmeld

24. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan sørme godt forstå du har kvalme over dit barns far.

Jeg kan slet ikke døje mænd der sætter børn i verdenen og forlader dem. Det er usselt og usmageligt, og han burde skamme sig efter min mening.

Jeg håber dog han tager sig af det nye, så han ikke svigter to uskyldige børn.

Personligt ville jeg ikke have barn med min kæreste, hvis han ikke så de to han havde i forvejen. Det ville sige alt for meget om ham som ville skræmme mig fra vid og sans.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.