Hvor begynder eventyret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Mum33

Hejsa

Jeg har lige brug for et par andre øjne på dette. Min søn bliver 1 år i julen og laver derfor kombi jule og fødselsdagsgave. Gaven er en bog jeg laver på nettet, med billeder lige fra begyndelsen af min graviditet og så til nu, hvor han er knap et år.

Men - hvordan begynder historien. Sagen er at han er undfanget på min 25 års fødselsdag og vi har en del sjove billeder derfra, men ved ikke om han syntes det er "underligt" el. pinlig når han bliver ældre, at vide hvornår hans forældre "lavede" ham. Han skal jo gerne kunne vise den frem. Så ville I sættet et par billeder ind og fortælle om "begyndelsen"?  

Hvordan ville I starte eventyret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tror da nok jeg ville fortælle ham hvordan han blev til.. hvis jeg kender børn/unge ret regner de alligevel på hvornår de mon blev undfanget

Det kan godt være at han i nogle år vil synes det er mærkeligt at vide det lige var der han blev lavet, men mon ikke han ender med at synes det er meget sjovt? Min kæreste er julefrokostbarn, men synes det er sjovt at vide han blev lavet der (han ved samtidig at han var planlagt)

Knus Caroline

Anmeld

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

LOL - ALtså lige den del af eventyret, ville jeg nok udelade... Kommer selvfølgelig an på, hvad der er på de billeder eller hvad

Men god idé!!

Anmeld

24. november 2009

Mum33

De er helt uskyldige  Men tror jeg hopper på ved begyndelsen. Han skal da vide at hans mor og far var glade for hinanden.

Anmeld

24. november 2009

vatten

Jeg ville nok starte med positive test, og så nøjes med at fortælle ham om det andet, når han når en alder, hvor det ikke er uforståligt eller pinligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.