Hvad skal min søn ønske sig i julegave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Mormilla

UngMor83 skriver:

Legetøj til 1år

Ting til sandkasse (hvis man har sådan en)

Papbøger

Bamser

Tøj str. halvandet år

Den stol fra Fisher Price der er nævnt - GULD VÆRD her

Gåvogn (hvis han ikk er gegyndt at gå endnu)

Sansegynge (rund, fåes i IKEA) - GULD VÆRD her

Service (bestik, tallerken osv.)

Og møbler som du selv har nævnt

Sansegynge og stolen vil han da lige ønske sig. Alt det andet har han  Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Mormilla

Nadi skriver:

Sidste år til jul var Oliver 15 måneder og han fik en tromme, den var altså bare et super hit!

Han fik også en hund der kunne "synge" og den leger han stadig med og elsker at gå tur med den. Et andet hit var en STOR bog om arbejdspladsen, med lyde.

-Nadia

Tror at han får et trommesæt af han`s farfar

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

Mormilla skriver:

Jeg ved slet ikke hvad min søn skal ønske sig i julegave Han er snart 10 mån.

Har fundet på:

Et bord med stole i hvid, sengtøj.

Hvad ønsker jeres børn sig? Eller hvad elskede jeres børn at lege med da de var omkring de 19 mån.

Håber i kan hjælpe mig

Årh er selv i samme dilemma, min mor har så sagt hun godt ved hvad hun skal give. Ellers har jeg sagt til folk at det ikke skal være tøj, senge tøj osv for det har vi rigeligt af, ellers er der frit valg af hvad de vil give ham

Anmeld

25. november 2009

Mormilla

frk andreasen skriver:

en gå vogn? den kan han snart begynde at få glæde af

knus

Han har mange former for gå vogne men han gider dem ikke efter han er begyndt at gå... Men mange tak

Anmeld

25. november 2009

Mormilla

suanne85 skriver:

Årh er selv i samme dilemma, min mor har så sagt hun godt ved hvad hun skal give. Ellers har jeg sagt til folk at det ikke skal være tøj, senge tøj osv for det har vi rigeligt af, ellers er der frit valg af hvad de vil give ham

Ja det er ikke nemt...

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

Mormilla skriver:

Ja det er ikke nemt...

Nej for de har jo alt, for når man har penge er det jo dem der får først

Anmeld

25. november 2009

Mormilla

suanne85 skriver:

Nej for de har jo alt, for når man har penge er det jo dem der får først

Ja det kender jeg alt for godt! Ved slet ikke hvor jeg skal gøre af alt det han får jule aften Lige nu har han det største værelse i huset og der er meget legetøj. Plus at han har noget i køkkenet og i stuen Ja så har jeg os lige et rum  oven på hvor der kommer alt det legetøj i som han er blevet træt af...

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

Mormilla skriver:

Ja det kender jeg alt for godt! Ved slet ikke hvor jeg skal gøre af alt det han får jule aften Lige nu har han det største værelse i huset og der er meget legetøj. Plus at han har noget i køkkenet og i stuen Ja så har jeg os lige et rum  oven på hvor der kommer alt det legetøj i som han er blevet træt af...

Nej det ved jeg heller ikke, men nu er vi heldigvis en lille familie oog de plejer at være go til at finde ting der er gode osv i stedet for en masse småting

Anmeld

25. november 2009

Mormilla

suanne85 skriver:

Nej det ved jeg heller ikke, men nu er vi heldigvis en lille familie oog de plejer at være go til at finde ting der er gode osv i stedet for en masse småting

Vi er en stor familie men de er gode til at finde nogen gode ting

Anmeld

25. november 2009

grinbidderen

Mormilla skriver:

Det lyder til at i er nogen stykker som er glade for den stol så den må han hellere ønske sig Mange tak...

ja den er virkelig osse rigtig god min søn brugte den da han var ca 10 måndner og det er det første stykke lejetøj han skal over til om morgnen det er bare det bedste, men de har jo meget lejetøj men så er det bare tage det de ik leger med at sælge det el ligge det væk... er glad for jeg kunne hjælpe og god jul til alle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.