Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Blev udskrevet her i eftermiddag, og er nu hjemme. Jeg har stadig lidt feber, men er bare så lettet over at være hjemme igen.
Tak for alle jeres søde ord og hilsener, de betyder rigtig meget for mig.
Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna-jonas skriver: Blev udskrevet her i eftermiddag, og er nu hjemme. Jeg har stadig lidt feber, men er bare så lettet over at være hjemme igen. Tak for alle jeres søde ord og hilsener, de betyder rigtig meget for mig. Knus Mette
Jubiiii dejligt at du er kommet hjem.
Men søde Mette nu passer du altså på dig selv!!!
ej hvor er det bare skønt søde!!
husk nu at passe på dig!!
Åhh hvor dejligt at høre
hvor skønt! tag den nu med ro - fx ved at hænge rigtig meget ud herinde
Velkommen hjem Pas på dig selv og nyd sengen/sofaen så meget som du kan holde ud.
Velkommen hjem søde og hvor er det dejligt at høre at du er i bedring Håber du snart er helt på toppen igen
Kærlig hilsen Rikke
Vinker skriver: Velkommen hjem søde og hvor er det dejligt at høre at du er i bedring Håber du snart er helt på toppen igen Kærlig hilsen Rikke
Jeg føler mig som en 90-årig, der er kørt over af en damptromle.........så tror lige der går lidt tid, inden jeg suser rundt herhjemme.............
Anna-jonas skriver: Jeg føler mig som en 90-årig, der er kørt over af en damptromle.........så tror lige der går lidt tid, inden jeg suser rundt herhjemme.............
av av lyder bestemt ikke rart for en damptromle er sgi da ret tung men gi du nu bare din krop lov samt ro til at komme sig igen. den har været og er jo skudt helt ud af kurs.......
Tænker på dig!
Velkommen hjem og god bedring til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128