Hejza,
...Jeg har en skøn knægt, der bliver 4 år til februar.
Fredag i uge 31 i år, tog jeg sutten fra ham fra den ene dag til den anden, da storesøster på 5 år hele tiden tog dem fra ham og gemte dem, og sikke en ballade hver gang, derfor tog jeg den drastisk beslutning og han har kun spurgt efter dem 2-3 gange.
Da Lasse var 8 mdr gammel fandt han ud af at, sutte på 2 af sine fingre og har gjort det lige siden, ligeså snart han ikke hvade sine sutter, røg fingrene i munden, også nu, hvor han ingen sutter har.
Jeg har besluttet at Lasse skulle have en stor flot rød traktor, der kan sige lyde, når han ikke brugte sut længere, men jeg er i tvivl om han skal have den, da han sutter fingre i stedet for.
Det er jo noget sværere at få ham til at holde op, når de er ved ham hele tiden, og ligefrem at skære dem af, kan man jo hellere ikke.
Hvad synes I? Skal han have traktoren nu, hvor han ikke bruger sutter mere eller vente til han helt er holdt op med at sutte fingre.
Et andet spørgsmål er hvorfan får jeg Lasse til at holde op med at sutte fingre, jeg siger hele tiden til ham, når jeg opdager han har fingre i munden, kan du få de fingre ud af munden!!!!!! Det virker godt en kort periodde, så er de tilbage i munden, og det ser jo ikke godt ud, når han er så stor.
Håber nogle kan råde mig lidt i hvad jeg skal gøre.
Knus fra Betina.
Anmeld