Gode råd mod kløe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.520 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. november 2009

MaleneG

Min mave klør som en i h ...  og synes efterhånden ikke jeg kan spidse det af med at kløe igen, og bruge kolde klude

så håber i sidder inde med nogle helt fantastiske råd mod kløe på maven, inden min mave bliver et stort sår krater

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

LilleMor10

MaleneG skriver:

Min mave klør som en i h ...  og synes efterhånden ikke jeg kan spidse det af med at kløe igen, og bruge kolde klude

så håber i sidder inde med nogle helt fantastiske råd mod kløe på maven, inden min mave bliver et stort sår krater

Hele min krop kløer os bare af H.... til . det eneste jeg har fundet der hjælper er isterninger..  har prøvet diverse creme osv, men har kun fundet ro når jeg bruger isterninger 

Anmeld

23. november 2009

Mira0911

MaleneG skriver:

Det er højst sandsynlig graviditetskløe... Det er leveren der gør så det klør.. og det skal der holdes øje med, om det bliver værre... Din JM kan helt sikkert forklare mere om det, eller din læge..

Anmeld

23. november 2009

MaleneG

MoarJ skriver:

Det er højst sandsynlig graviditetskløe... Det er leveren der gør så det klør.. og det skal der holdes øje med, om det bliver værre... Din JM kan helt sikkert forklare mere om det, eller din læge..

okay skal til jm på fredag så må jeg høre hvad hun siger til det.

Anmeld

23. november 2009

SAL

MaleneG skriver:

okay skal til jm på fredag så må jeg høre hvad hun siger til det.

Uhhh!! Det døjede jeg osse FRYGTELIGT med sidst i min graviditet! De udelukkede heldigvis at det var leveren den var gal med - "bare" almindelig gr.kløe - Nå tak! Så er det da osse virkelig MEGET bedre!!!! Jeg var seriøst ved at få SPAT - jeg gik nøgen rundt herhjemme konstant - havde frostposer på over hele kroppen samt krattede mig med spidserne af dækservietter (Jo, den er go´nok!)               Prøvede zinksalve, det hjalp sq heller ikke! Det der virkede på mig var anitihistaminer fra apoteket - tror nok de osse hjæper på nældefeber, allergier osv......Jeg ved hvordan du har det og det er SÅ usselt at klø sådan!!!!!

Håber det snart bliver bedre for dig

Anmeld

23. november 2009

MaleneG

LouiseN skriver:

Uhhh!! Det døjede jeg osse FRYGTELIGT med sidst i min graviditet! De udelukkede heldigvis at det var leveren den var gal med - "bare" almindelig gr.kløe - Nå tak! Så er det da osse virkelig MEGET bedre!!!! Jeg var seriøst ved at få SPAT - jeg gik nøgen rundt herhjemme konstant - havde frostposer på over hele kroppen samt krattede mig med spidserne af dækservietter (Jo, den er go´nok!)               Prøvede zinksalve, det hjalp sq heller ikke! Det der virkede på mig var anitihistaminer fra apoteket - tror nok de osse hjæper på nældefeber, allergier osv......Jeg ved hvordan du har det og det er SÅ usselt at klø sådan!!!!!

Håber det snart bliver bedre for dig

det er også bare en fandens i vold graviditets gene .. man har jo lyst til at hoppe i havnen når det klør så meget hele tiden.

Anmeld

24. november 2009

Lærke90

MaleneG skriver:

det er også bare en fandens i vold graviditets gene .. man har jo lyst til at hoppe i havnen når det klør så meget hele tiden.

Det er nemlig rigtig irriterende, har også døjet med det den sidste måneds tid. Det var dog ikke graviditets kløe, men også "bare" alm. men har simpelhen været så sløj på grund af det.

Min mave er også bare fuld af sår, og jeg kan ikke finde ro i hverken creme eller kolde omslag. Det er så blevet meget bedre, end til at starte med. Kunne ikke holde ud at have tøj på og grad bare hele tiden fordi det gjorde så ondt. Fik også et meget grimt udslet i 14 dage, som lægerne ikke var helt sikker på hvad var - det nærmeste vi kom var en form for allergi. Så helt vildt farlig ud

Har medlidenhed med dig, men tag du bare en snak med din jm, for vis det er graviditets kløe som er påvirkning fra leveren er det meget vigtigt at der bliver taget hånd om det

Anmeld

24. november 2009

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Hele min krop kløer os bare af H.... til . det eneste jeg har fundet der hjælper er isterninger..  har prøvet diverse creme osv, men har kun fundet ro når jeg bruger isterninger 

du skal til lægen lille frøken.... og bede om en blodprøve

til trådstarter.... har du prøvet med en rigtig fed creme??? og så bare smøre maven godt ind???

hvis det kun er på din mave, så er det nok bare din hud der strækker sig, og det kan måske hjælpe at tilføre den rigtig godt med fugtighedscreme...

Anmeld

24. november 2009

MaleneG

mariamiss6 skriver:

du skal til lægen lille frøken.... og bede om en blodprøve

til trådstarter.... har du prøvet med en rigtig fed creme??? og så bare smøre maven godt ind???

hvis det kun er på din mave, så er det nok bare din hud der strækker sig, og det kan måske hjælpe at tilføre den rigtig godt med fugtighedscreme...

jeg bruger en rigtig fed creme, ligesom locabase mener jeg den hedder. ( Det man bruger til eksem mennesker )

Anmeld

24. november 2009

mariamiss6

MaleneG skriver:

jeg bruger en rigtig fed creme, ligesom locabase mener jeg den hedder. ( Det man bruger til eksem mennesker )

nåh, ja okay, så er jeg desværre løbet tør for idéer.... kunne være du skulle smutte forbi lægen og bed eom en blodprøve også så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.