Sygemelding....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Dictes mor

Jeg var til lægen idag for at snakke om mine bækkensmerter, og det er resulteret i, at jeg er blevet sygemeldt fra nu og resten af min graviditet. Jeg håber, at det måske kan hjælpe lidt, jeg har den sidste uges tid haft meget ondt, og bare en times tid på en stol betyder, at jeg skal ligge ned i mindst en time og slappe helt af, ellers kan jo ikke komme omkring ordentligt. Det betyder også, at jeg ikke kan stå og træne hunde længere, så det er jo en skam, men jeg er bare nødt til at passe på, at det ikke bliver værre. Jeg har haft et par aftener, hvor Per har måttet bære mig i seng, fordi jeg ikke selv har kunnet gå, så det er nok bedst at tage den helt med ro fra nu af. Desværre, jeg ville helst være gået igennem graviditeten uden nogen sygemelding, men der er jo ikke så meget at gøre, når kroppen vil noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

oo

jeg håber du kan få noget ro så betyder det så også at du er sygemeldt fra studiet?

Jeg er sikker på Molly forstår og bare glæder sig til at blive "storesøster"

Anmeld

23. november 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jeg håber du kan få noget ro så betyder det så også at du er sygemeldt fra studiet?

Jeg er sikker på Molly forstår og bare glæder sig til at blive "storesøster"

Ja jeg er egentlig sygemeldt fra studiet, men jeg har heller ikke andet end to forelæsninger tilbage, så jeg skriver lige til de to, som står for det og forklarer dem situationen, men jeg kan jo godt skrive de to opgaver, som skal afleveres sidst i januar, dem kan jeg jo godt gå til og fra, så jeg får slappet en masse af. Så det går nok, selvom det er lidt surt. jeg vil bare så gerne lige have det her semester afsluttet, så jeg kan gå på barsel med fred i sindet.

Anmeld

23. november 2009

TbCp

Majastina skriver:

Jeg var til lægen idag for at snakke om mine bækkensmerter, og det er resulteret i, at jeg er blevet sygemeldt fra nu og resten af min graviditet. Jeg håber, at det måske kan hjælpe lidt, jeg har den sidste uges tid haft meget ondt, og bare en times tid på en stol betyder, at jeg skal ligge ned i mindst en time og slappe helt af, ellers kan jo ikke komme omkring ordentligt. Det betyder også, at jeg ikke kan stå og træne hunde længere, så det er jo en skam, men jeg er bare nødt til at passe på, at det ikke bliver værre. Jeg har haft et par aftener, hvor Per har måttet bære mig i seng, fordi jeg ikke selv har kunnet gå, så det er nok bedst at tage den helt med ro fra nu af. Desværre, jeg ville helst være gået igennem graviditeten uden nogen sygemelding, men der er jo ikke så meget at gøre, når kroppen vil noget andet.

Godt med sådan en sygemelding! Håber du kan få slappet rigtig godt af nu.

Anmeld

23. november 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Det lyder godt nok slemt med din bl.

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor, men du skal være klar over man kan låne hjælpemidler. (bælte, krykker, glidelagen, skråhynde  badebænk, osv osv.)

Her henviste min læge mig til fys på sygehuset, hvor igennem jeg så kunne låne disse ting.

Det bælte er altså en rigtig god ide at få lånt, da det har en rigtig god støtte til pelvis.

Anmeld

23. november 2009

Dictes mor

malucca09 skriver:

Det lyder godt nok slemt med din bl.

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor, men du skal være klar over man kan låne hjælpemidler. (bælte, krykker, glidelagen, skråhynde  badebænk, osv osv.)

Her henviste min læge mig til fys på sygehuset, hvor igennem jeg så kunne låne disse ting.

Det bælte er altså en rigtig god ide at få lånt, da det har en rigtig god støtte til pelvis.

Jeg er også på vej til min fysioterapeut nu, og min læge bad mig snakke med hende om eventuelle hjælpemidler, det kunne være godt med glidelagen mv. Så det vil jeg lige snakke med hende om

Anmeld

23. november 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Jeg er også på vej til min fysioterapeut nu, og min læge bad mig snakke med hende om eventuelle hjælpemidler, det kunne være godt med glidelagen mv. Så det vil jeg lige snakke med hende om

Anmeld

23. november 2009

Karo

Nej hvor ærgeligt

Du skal passe godt på dig selv og jeres lille pige. Alt andet kommer som nummer to. Og jeg er sikker på at Per tager sig godt af molly mens du er syg

Anmeld

23. november 2009

anna-jonas

Hej Camilla!

Jeg er godt nok ked af, at høre at du har fået bækkenløsing..............det gør bare så afsindigt ondt. Jeg har haft det både under Anna's og Ida's graviditet.............og blev sygemeldt p.g.a det inden jeg var halvvejs. Jeg har en rigtig fin bog, der omhandler emnet.............hvis du er interesseret vil jeg sende den til dig?? Der findes ikke meget info om Bækkenløsning.

Knus Mette

Ps. Hvordan med dit studiejob??

Anmeld

23. november 2009

Vinker

Godt til dig at du har fået en sygmelding når nu du har så ondt. Håber virkelig at det hjælper dig og at smerterne blir mindre. Kan godt følge dig i at du helst ville ha gået tiden ud uden en sygemelding. Sådan havde jeg det også, men kroppen er hårdt belastet under graviditeten og det er bare forskelligt hvor meget vi kan holde til....

Rigtig ærgeligt med hundetræningen - Jeg ved hvor meget det betyder for dig

det bedste tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.