Jeg syntes dte er helt vildt at selvom man oplever noget så hårdt så er der ingen hjælp at hente...
Jeg oplever ikke at jheg ikke kunne knytte mig til barnet men efter nogens mening knytter jeg mig for meget til vores lille pige kna ikke give slip, er bange for at nogen tager hende fra mig, er bange for at miste hende (at hun dør f.eks af en sygedom) jeg føler mig som en dårlig mor (har dog været indlagt pga. der engang var en læge der sagde at det var vores skyld Daniella ikke tog på og fik bevist at vi var forældre ud over alle forventninger, faktisk for gode og at hvis folk ikke kunne se det gik de med skyklapper på) og føler altid at jeg kan gøre lidt ekstre for Daniella, jeg føler jeg hele tiden skal rette op på det at jeg fødte for tidligt og har det rigtig skidt med at hun er født for tidligt, føler folk hakker ned på mig af den grund mm.
Og hold da op hvor har vi været tæt på at hun døde så mange gange, men heldigvis lever hun i sit bedste velgående idag dog med en del senfølger...
Men så sent som igår sagde jeg til min mand JEG ER EN GO MOR og det er der INGEN der skal tvivle på.. Og jeg syntes jeg er den bedste mor der eksister men så alligevel er der alle de andre følelser men tror også lidt det er dem der gør mig til en god mor...
Har mistet alt hvad man kan kalde for omgangs kreds, jeg har fået et helt andet forhold til min familie, Jeg kan ikke klare min mands familie og syntes ikke om at de skal være en del af Daniella´s liv for de er ikke stabile og de er ikke særlige søde og kan mærke at det køre lidt på mig...
og vi fik to former for psykolog den ene var på skejby men ham talte vi kun med en gang ham følte jeg mig ellers tryg ved, også snakkede vi med en på randers der hele tiden kørte på mig og sagde noget a la "det er IKKE dit barn men ALLES barn, du skal give lidt slip mm.) til sidst var jeg helt ødelagt over at snakke med hende...
Så betalte vi selv for en psykolog fordi frank fik en deprision men hun gjorde at vi næsten gik fra hinanden så vi har ikke haft meget held...
Syntes hele tiden man skal kæmpe på den ene eller den anden måde med kommunen og nu skal Daniella til at have ny briller så nu starter kampen forfra...
Og vi var indlagt uafbrudt i 2½ månede hvor vi så kom hjem men var ikke hjemme en uge af gangen inden vi blev indlagt igen og sådan var det det meste af hendes første år, nu skla vi så indlægges igen på torsdag 
Hilsen Stina, Mor til Daniella der vejede 970g ved fødsels og var 35 cm