Gode råd om Wii-spil til små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.337 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2009

ivfmarie

Vi overvejer om vores unger på 2½ og 4½ skal have et spil til wii'en til jul. De har aldrig spillet computer eller lign, så det må jo ikke være noget der kræver en masse erfaring.

Er der nogen af jer der har et bud eller to på hvilke spil der kunne være gode til sådan et par størrelser? (dreng og pige)

tak

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

..

Hej Marie.

Smilla er lige begyndt at kunne spille lidt slalom på wii fit - men kunne godt tænke mig nogen spil til den som er decideret til børn, følger spændt med her

Anmeld

23. november 2009

hiili

Hej, Mario kart, har været populær hjemme hos os og nu har vi lige fået wii fit + board, hvor der er en masse balance øvelser der er sjove at lege med, de skal måske have lidt hjælp i starten men de fanger hurtigt meningen.

mvh helle 

Anmeld

23. november 2009

Mumto3

hiili skriver:

Hej, Mario kart, har været populær hjemme hos os og nu har vi lige fået wii fit + board, hvor der er en masse balance øvelser der er sjove at lege med, de skal måske have lidt hjælp i starten men de fanger hurtigt meningen.

mvh helle 

Hvad går det ud på? er HELT grøn på det her felt!

Anmeld

2. december 2009

hiili

Mario Kart er den klassiske supermario hvor de kører om kap, der følger et ret med når man køber spillet og du drejer på rettet som når man kører bil.

Det er meget børnevenlig, for du forsætter med at køre til du har gennemført banen. man kan være op til 4 spillere/ kørere

balance øvelserne er grundlæggende øvelser der træner balanceevnen og der er enkelte øvelser der træner hånd til øje koordinationen. man bruger både balance brættet og remeten og bruger derfor hele kroppen, min søn plejer at være og at bruge en masse energi på disse øvelser og er næsten gennemblødt af sved og han har det rigtig sjovt..

Jeg håber du bliver lidt klogere

Anmeld

2. december 2009

Mumto3

hiili skriver:

Mario Kart er den klassiske supermario hvor de kører om kap, der følger et ret med når man køber spillet og du drejer på rettet som når man kører bil.

Det er meget børnevenlig, for du forsætter med at køre til du har gennemført banen. man kan være op til 4 spillere/ kørere

balance øvelserne er grundlæggende øvelser der træner balanceevnen og der er enkelte øvelser der træner hånd til øje koordinationen. man bruger både balance brættet og remeten og bruger derfor hele kroppen, min søn plejer at være og at bruge en masse energi på disse øvelser og er næsten gennemblødt af sved og han har det rigtig sjovt..

Jeg håber du bliver lidt klogere

Tak skal du have!!! Ja, det gav meget mere mening end bare navnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.