Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er hun ikke et vidunder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Hun er meget fin Vi var hjemme hos Martins fætre i weekenden og de har også to hamstre. Marcus prøvede at røre ved dem, men syndes bestemt ikke lige det var sagen. Så ingen hamstre herhjemme. Og så er det jo dejligt at jeg kan se billeder at jeres lille dejlige hamster.
Hun er meget fin Vi var hjemme hos Martins fætre i weekenden og de har også to hamstre. Marcus prøvede at røre ved dem, men syndes bestemt ikke lige det var sagen. Så ingen hamstre herhjemme. Og så er det jo dejligt at jeg kan se billeder at jeres lille dejlige hamster.
Hun er dejlig... selvom det er et marsvin
TbCp skriver: Er hun ikke et vidunder
Hvor er den fin, vil også have sådan en
Hvor er Hun fin... Hvad hedder hun???? okay så lige overskriften igen, mon ikke det er prinsesse Per?
MORJESPERSEN skriver: Hvor er Hun fin... Hvad hedder hun???? okay så lige overskriften igen, mon ikke det er prinsesse Per?
Jeps... Liva har døbt hende Per
Rigtig kær.
Hun ligner meget mit gamle marsvin BLOB ....han var bare lidt tykkere
Nåååååhhhhh..............Tina, den er da nuttet. Har Liva døbt den??
Hvor gammel er den?? Vi har også haft marsvin, men hun døde af et bum-ba-si-slav, efter en heftig julefrokost på matriklen.
Tillykke med den nye lille Prinsesse.
Anna-jonas skriver: Nåååååhhhhh..............Tina, den er da nuttet. Har Liva døbt den?? Hvor gammel er den?? Vi har også haft marsvin, men hun døde af et bum-ba-si-slav, efter en heftig julefrokost på matriklen. Tillykke med den nye lille Prinsesse.
Ja det er Liva der har døbt den Tror den er knap 2 mdr.... glemte at spørge der hvor vi købte den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128