Vi måtte vække liva imorges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. november 2009

TbCp

Det er virkelig uhørt! Som regel er det hende der vækker os... men da kl. var 7.20 var jeg nødt til at vække hende så hun kunne nå at få mad og få tøj på inden dagpleje.

Manden har været inde hos hende en gang i nat og igen en gang tidligt imorges. Men hun har lagt sig til at sove med det samme igen og har så sovet omkring 11 timer i nat

Normalt er det mig der er inde hos hende om natten fordi jeg hører hende først, men det tager alt for lang tid at komme ud af sengen de dage her
Min ryg har det bedre idag, men min nakke er ekstremt anspændt.
Har heldigvis kun 3 børn idag.... de sover lige nu... og har lige ringet endnu et hjem som har fået feber... så det bliver ikke for meget belastning for ryggen.

Bare lige lidt morgensludder fra mig som er sindsygt overrasket over at vores datter sover det meste af natten og sover længe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

TbCp

Hov der var Ekko

Anmeld

23. november 2009

Karo

Dejligt med en lille pige der kan sove godt igennem, og dejligt længe. Hvis det så bare havde været weekend, så havde i også kunne få sovet

Anmeld

23. november 2009

TbCp

Karo skriver:

Dejligt med en lille pige der kan sove godt igennem, og dejligt længe. Hvis det så bare havde været weekend, så havde i også kunne få sovet

Hun var hos min mor lørdag til søndag så vi fik også lov at sove længe denne weekend

Det er bare vildt fordi vi jo har kæmpet med hendes søvn i omkring 2 år nu og så går det bare så godt lige pt.

Anmeld

23. november 2009

Vingummien

Ej hvor lækkert, er nok vejret der gør det, jeg sover selv herre godt i blæst osv når man kan høre det på vinduet. Er hun forresten gët helt af middags luren eller var det bare begynder held i havde?

Vi måtte selv vække Emil 7:45 for at han kunne nå at blive klar, heldigvis er vi naboer med vuggestuen,

Anmeld

23. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Ej hvor lækkert, er nok vejret der gør det, jeg sover selv herre godt i blæst osv når man kan høre det på vinduet. Er hun forresten gët helt af middags luren eller var det bare begynder held i havde?

Vi måtte selv vække Emil 7:45 for at han kunne nå at blive klar, heldigvis er vi naboer med vuggestuen,

Herhjemme i weekenden sover hun ikke til middag. Dvs. hvis vi f.eks. er ude at køre kan hun godt falde i søvn i bilen og få en powernap, men hun behøver det egentlig ikke.
I dagplejen sover hun til middag i 1-1 1/2 time, der har hun svært ved at undvære det. De dage hun ikke har sovet derover har hun sat sig ind i dagplejerens stue ved 15 tiden og er så faldet i søvn... og det er jo et ret dårligt tidspunkt.

Så ingen middagslur herhjemme men stadig i dagplejen dog en del afkortet

Anmeld

23. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Herhjemme i weekenden sover hun ikke til middag. Dvs. hvis vi f.eks. er ude at køre kan hun godt falde i søvn i bilen og få en powernap, men hun behøver det egentlig ikke.
I dagplejen sover hun til middag i 1-1 1/2 time, der har hun svært ved at undvære det. De dage hun ikke har sovet derover har hun sat sig ind i dagplejerens stue ved 15 tiden og er så faldet i søvn... og det er jo et ret dårligt tidspunkt.

Så ingen middagslur herhjemme men stadig i dagplejen dog en del afkortet

Oki, det er da lækkert nok, glæder mig til Emil om lang tid ikke skal sove til middag så man ikke har det at tænke på og bare kan hygge igennem en hel weekend.

Sker jo en masse i dp så er  nok dejligt med sådan en lille lur, er det Emil også sover i vuggestuen.

Anmeld

23. november 2009

anna-jonas

Hej Tina!

Jeg håber sådan at Liva holder den, nye fine stil..............for det gi'r noget mere overskud i hverdagen.

Knus Mette

Anmeld

23. november 2009

Vinker

FANTASTISK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.