Ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Happy

Hej , er i uge 20 og har de sidste halvanden dag haft smerter lige over trusse kanten. Det føles som kraftige menustrations smerter men holder ikke op og bliver værre når man bukker sig eller folder sig sammen (som plejer at hjælper på menustrationssmerter). Jeg tænker på om det kan være ligaments smerter? De sidder helt centralt på maven og ikke ude i siden.

Nogen der har oplevet noget lignende? Det er jo svært at sove mm., så nu må de gerne snart holde op:-)

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

mariamiss6

umiddelbart tænker jeg plukkeveer, det kan godt føles som når man har fået en mavepuster, altså lige efter det er holdt op med at gøre ondt, men man pruster stadig lidt.... forstår du???

anyways, bliver din livmder helt hård i mens????

hvis det er plukkeveer SKAL de holde op igen....

jeg syne kun ligamentsmerter sad i siden, men det er måske kun hos mig det gælder????

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Happy skriver:

Hej , er i uge 20 og har de sidste halvanden dag haft smerter lige over trusse kanten. Det føles som kraftige menustrations smerter men holder ikke op og bliver værre når man bukker sig eller folder sig sammen (som plejer at hjælper på menustrationssmerter). Jeg tænker på om det kan være ligaments smerter? De sidder helt centralt på maven og ikke ude i siden.

Nogen der har oplevet noget lignende? Det er jo svært at sove mm., så nu må de gerne snart holde op:-)

Tak

nu ved jeg ikke hvor stærke de smerter er, men jeg havde i uge 32 ondt der, meget ondt, der ku jeg ikke rejse mig pga smerter, det var spænde veer og jeg var ved at gå i fødsel.

vil mene hvis du har gået i 1½ døgn er det nok ikke det,men ligaments smerter men det er jo rart at få afvide at alt er godt og det kan føegangen fortælle dig.. man vokser jo meget i uge 20 og det kan godt være ubehageligt og gøre lidt ondt syntes jeg.. men man skal ikke tage chanser.

knus fra karina 29+

Anmeld

23. november 2009

frk andreasen

jeg har lige haft noget tilsvarende i nogle dage har virkelig været øm,  ringede til vagtlæegen i en anden forbindelse fordi jeg begyndte at bløde,( jeg blev scannet og det var bare tørrer slimhinder, BETTEMANDEN HAR DET GODT SPARKER HELT VILDT)

men jeg fik så spurgt hvorfor jeg var så  øm der hvor du er. hun svarede at alle ledene gir sig meget fra uge 20 fordi babyen og livmoderen blir størrer så hos nogen gør det mere ondt end hos andre, det var helt normalt.det er bare ligaentsmerter, så du skal ikke være bekymret

men hvis du vil være helt sikker så sys jeg du skal ringe til din læge og få svar. heller ringe engang for meget end en gang for lidt

tanja 23+1

Anmeld

23. november 2009

Happy

Tusind tak for svar:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.