Hej alle sammen.
Ville høre jer... min datter emilia på snart 14 uger, vil vist gerne op og støtte på benene, tror jeg da - kan jo også være jeg bare ikke kan tyde hvad hun ellers vil. Men hun er begyndt på når man sidder med hende at gøre sig helt stiv og lang, som om hun ikke gider sidde hos mig, så i starten rejste jeg mig og gik rundt med hende, for hun plejede ikke at være så glad for at sidde stille - der skulle gås rundt med hende - men så begyndte det at være som om det heller ikke var det hun ville, og da jeg så en dag holdte hende op så hun ku støtte sine ben på mine eller gulvet, så blev hun stille og virkede som om det var det hun ville. Hun kan jo selvfølgelig overhoved ikke støtte særlig længe på benene, så knækker de lidt sammen, men hun virker som om hun godt kan li når jeg holde hende sådan og når man så løfter hende op og ned igen sætter hun li som fra med benene, så vi leger lidt hoppe leg (hvis i forstår).
Det jeg så vil høre er om det er for tidligt hun prøver at støtte så meget på benene - min svigerfar siger nemlig at hvis man gør det for tidligt, kan de blive hjulbenede, og det vil jeg jo ikke risikere.
kh pernille
Anmeld