Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SÅ skal vi have lavet julegaven fra Lærke til alle bedteforældre, onkel og faster..
vi snakker om en kalender med billeder, men nogen der ved hvor det er billigst og få dem lavet?
og hvor lang tid før man skal bestille dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg synes man via elgigantens hjemmeside får lavet nogle flotte nogen..
libero laver nogen fine nogen også er der snapfish der er en masse super fede ting og ved alle ting kan man sætte prikken over iét... super fede kalder man kan lave derinde mm.
Vi har bestil vores på www.vistaprint.dk sammen med julekort De tager ca 2 uger inden de kommer
LotteN skriver: SÅ skal vi have lavet julegaven fra Lærke til alle bedteforældre, onkel og faster.. vi snakker om en kalender med billeder, men nogen der ved hvor det er billigst og få dem lavet? og hvor lang tid før man skal bestille dem?
På vistaprint.dk kan du lave kalendre, bluser og andet godt. Der er super fede desings.
Jeg har i år bestilt julegave fra Malou Selma til sin far, en sød t-shirt hvor der står: "hej farmand jeg elsker dig"!
Vi har bestilt på libero og det gjorde vi også sidste år til mine forældre og de bliver super fine syntes jeg.
pixum. er også en fin side.
Jeg bruger også Vistaprint.. Synes det er super godt, og priserne er rimelig for tingene derinde...
Jeg bruger http://dk.foto.com/ rigtig meget, syntes de er billige og rigtig god kvalitet.
Har lige set Aldis tilbudskatalog hvor man for 30 kr kan købe en kalender med plads til at man selv klæber sine billeder ind hver måned. Ligner de dyre man bestiller online men er jo en DEL billigere. Det koster jo ikke meget bare at fremkalde sine billeder normalt og så er det bare at klistre dem ind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128