hvad for en skole gang jeg har valfgt at starte på her til januar, havde sendt ind til 3 skoler og kommet ind på 2. dem jeg sendte ind til var serviceassistent på sygehus, sundhedsservicesekretær og så grundforløbet på sosuskolen. sundhedsservicesekretær var der færst plads til August og så længe kan jeg ikke vente. Ville vildt gerne service assistent på sygehus men efter at have snakket med forskellige sygehuse og fundet ud af hvor svært det er at få lære plads pg hvor meget det kræver af sin tid har jeg valgt det fra da jeg ikke vil være en mor der aldrig er der fordi jeg skal bruge så meget tid på transport osv, på det punkt er man jo meget forskellige, og uanset hvor meget jeg brænder for det så kommer Emil først for mig.
Så det blev sosu skolen her i Randers, på grundforløbet hvor jeg snuser lidt til tingene og vælger den retning jeg så vil efter det, men ved med sikkerhed at det nok ikke bliver ældre da jeg ikke er til vaskedelen der høre med, ved godt det lyder sart og syntes det er sejt dem der kan. men jeg ender nok imod at arbejde med børn.
Glæder mig vildt til at skal starte og have noget at lave i stedet for at være på kontanthjælp og nærmest have kommunen som forældre, nu kan jeg bestemme selv over alt. Skal til info møde på tirsdag og høre mere om det, og en god ting ved det også, har fri HELE december weeee, så er der rigtig tid til julekøb osv
Anmeld