Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu starter fødegangen på DR1 - lige en reminder, for dem der er til at se sådan noget
Var glad for der var en der gjorde opmærksom på det i sidste uge nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak!!!
sidder også klistert til skærmen, selvom vi fik pks.
Er det spændende at se en alm fødsel og glæder mig til den næste engang og vil helt klart prøve at føde normalt.
På sveske tv4 mener jeg det er. Er der hver dag kl 13.25 et program fra amerikanske fødegange.. Det er SÅ godt!
Sad også med tårer i øjnene både ved den lille kiste og da den lille dreng blev født.. awww altså.. sådan en vellykket fødsel er simpelthen så magisk
Glæder mig til jeg en dag selv får lov til at opleve det...
MiniMe skriver: Tak!!!
Så lidt
Findusinde skriver: På sveske tv4 mener jeg det er. Er der hver dag kl 13.25 et program fra amerikanske fødegange.. Det er SÅ godt!
Øv gid jeg kunne tage den kanal..
Frederic's moar skriver: sidder også klistert til skærmen, selvom vi fik pks. Er det spændende at se en alm fødsel og glæder mig til den næste engang og vil helt klart prøve at føde normalt.
Kan jeg godt forstå du gerne vil, må virkelig også bare være helt fantastisk..
Senia skriver: Sad også med tårer i øjnene både ved den lille kiste og da den lille dreng blev født.. awww altså.. sådan en vellykket fødsel er simpelthen så magisk Glæder mig til jeg en dag selv får lov til at opleve det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128