Caroline86 skriver:
jeg havde også en periode med rigtig mange plukkeveer, og fik bl.a. derfor en ekstra scanning for at sikre jeg ikke havde forkortet livmoderhals og var på vej i fødsel... Alt var fuldstændig som det skulle være, og jeg har ikke nær så mange plukkeveer nu, som tidligere!
Hvis du er bekymret synes jeg helt klart du skal ringe... det er altid rart at være på den sikre side!
knuser Caroline (26+2) 
Jeg er nemlig også bekymret for den forkortede LMhals. Har det ikke skidt med at jeg har plukveer tit, for det er en del af det
Men vil jo ikke slå den hen, hvis det kan have en konsekvens senere hen og ende i for tidlig fødsel...
Var jo på Skejby i sidste uge, da jeg havde ondt og havde så en mega infektion i urinvejene, jeg ikke havde opdaget. Der havde jeg jo sindsyge plukveer og krampede så de havde svært ved at undersøge mig. Der tog jeg selvfølgelig JM meget seriøst, for hvis ikke jeg gik hjem og slappede af, kunne jeg ende i for tidlig fødsel.
Men da jeg ikke havde flere bakterier, gik jeg jo på job igen. Og når jeg har lavet noget i 3 timer, så begynder plukveerne bare!
Ønsker jo ikke at blive sygemeldt eller bekymre mig, men vil jo som sagt heller ikke være ligeglad hvis det kan have konsekvens for lille fisen 
knusser
Anmeld