plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2009

missKat

Hej piger,

jeg har brug for jeres hjælp!!

Jeg er 20+3 og har rigtig mange plukveer, og hver dag.
De kan slå pusten fra mig og går jeg rundt må jeg simpelthen stoppe op og stå og samle mig.

Jeg har egentlig ikke været så bekymret, da alle jo har plukveer... Men i går da vi var sammen med nogen venner, var der en der sagde jeg skulle være OBS på det, for hun synes det var mange jeg havde og hyppigt. (Ja hvad ved jeg som førstegangsfødende  )

Skal jeg ringe til JM i morgen og sige hvordan jeg har det eller skal jeg bare lade det være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg havde også en periode med rigtig mange plukkeveer, og fik bl.a. derfor en ekstra scanning for at sikre jeg ikke havde forkortet livmoderhals og var på vej i fødsel... Alt var fuldstændig som det skulle være, og jeg har ikke nær så mange plukkeveer nu, som tidligere!

Hvis du er bekymret synes jeg helt klart du skal ringe... det er altid rart at være på den sikre side!

knuser Caroline (26+2)

Anmeld

22. november 2009

missKat

Caroline86 skriver:

jeg havde også en periode med rigtig mange plukkeveer, og fik bl.a. derfor en ekstra scanning for at sikre jeg ikke havde forkortet livmoderhals og var på vej i fødsel... Alt var fuldstændig som det skulle være, og jeg har ikke nær så mange plukkeveer nu, som tidligere!

Hvis du er bekymret synes jeg helt klart du skal ringe... det er altid rart at være på den sikre side!

knuser Caroline (26+2)

Jeg er nemlig også bekymret for den forkortede LMhals. Har det ikke skidt med at jeg har plukveer tit, for det er en del af det  Men vil jo ikke slå den hen, hvis det kan have en konsekvens senere hen og ende i for tidlig fødsel...

Var jo på Skejby i sidste uge, da jeg havde ondt og havde så en mega infektion i urinvejene, jeg ikke havde opdaget. Der havde jeg jo sindsyge plukveer og krampede så de havde svært ved at undersøge mig. Der tog jeg selvfølgelig JM meget seriøst, for hvis ikke jeg gik hjem og slappede af, kunne jeg ende i for tidlig fødsel.
Men da jeg ikke havde flere bakterier, gik jeg jo på job igen. Og når jeg har lavet noget i 3 timer, så begynder plukveerne bare!
Ønsker jo ikke at blive sygemeldt eller bekymre mig, men vil jo som sagt heller ikke være ligeglad hvis det kan have konsekvens for lille fisen  

knusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.